Opis stanowiska
Adiunkt, w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych Wydziału Inżynierii Lądowej i Geodezji.
Nasze wymagania
- spełnienie wymagań określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 85 z późn. zm.);
- stopień naukowy doktora inżyniera w dziedzinie nauk technicznych w zakresie budownictwa w dyscyplinie inżynieria lądowa, geodezja i transport;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie niezbędnym do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz działalności naukowej i badawczej;
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych;
- minimum 8-letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej;
- posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r.),
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność,
- zagraniczny staż zawodowy;
- autorstwo lub współautorstwo artykułów z listy czasopism punktowanych.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze minimum 100% pensum określonego dla stanowiska adiunkta w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych;
- prowadzenie ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych oraz udzielanie konsultacji według obowiązujących planów i harmonogramów kształcenia studiów wyższych, studiów doktoranckich, studiów podyplomowych i kursów dokształcających;
- prowadzenie dokumentacji zaliczeń i egzaminów;
- opracowanie kart informacyjnych przedmiotów przydzielonych do realizacji;
- opracowanie treści szczegółowych wykładów oraz ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych realizowanych przedmiotów;
- opracowanie pomocy dydaktycznych, a w szczególności podręczników, skryptów i prezentacji komputerowych oraz instrukcji ćwiczeń laboratoryjnych do realizowanych przedmiotów oraz udostępnianie do wglądu (kontroli) ww. opracowań Kierownikowi Zakładu;
- podnoszenie jakości kształcenia zgodnie z systemem zapewnienia jakości kształcenia w WAT;
- przeprowadzanie kolokwiów, sprawdzianów i innych zajęć kontrolno-weryfikacyjnych
- uczestniczenie w pracach organizacyjnych na rzecz procesu dydaktycznego;
- prowadzenie badań naukowych oraz prac rozwojowych;
- udział w przygotowaniu sprawozdań z realizacji badań naukowych oraz prac rozwojowych;
- udział w publikowaniu zespołowych osiągnięć naukowo-badawczych z tematyki budownictwa, w szczególności technologii betonu, budownictwa specjalnego oraz konstrukcji żelbetowych.
- rozwijanie twórczości naukowej, umiejętności dydaktycznych oraz podnoszenie własnych kwalifikacji;.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie o zatrudnienie skierowane do Rektora Wojskowej Akademii Technicznej;
- kwestionariusz osobowy;
- życiorys zawodowy (CV); informacja o zainteresowaniach naukowych, osiągnięciach naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych;
- odpisy dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych;
- oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwo umyślne;
- oświadczenie o niekaralności karą dyscyplinarną pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na stałe lub czas określony;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że Wojskowa Akademia Techniczna będzie podstawowym miejscem pracy;
- klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w WAT.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: (+48) 261-837-594
Rozstrzygniecie konkursu nastąpi w ciągu dwóch tygodni od terminu składania ofert.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych praz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.