Opis stanowiska
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.).
Nasze wymagania
- – dyplom magistra psychologii
- – co najmniej stopień doktora nauk medycznych
- – specjalizacja w zakresie dziedziny mającej zastosowanie w ochronie zdrowia
- – pierwszy autor w co najmniej 2 publikacjach oryginalnych, opublikowanych w czasopismach lub wydawnictwach ujętych na listach Ministra ds. szkolnictwa wyższego
- – autor lub współautor publikacji naukowych, wydanych w ostatnich dwóch latach, za które uzyskano co najmniej 140 punktów ministerialnych zgodnie z rokiem wydania
- – dorobek naukowy o łącznej liczbie punktów IF powyżej 20 i punktów ministerialnych powyżej 1400
- – udokumentowana działalność organizacyjna
- – dorobek dydaktyczny w obszarze psychologii i humanizacji medycyny
- – co najmniej 5-letnie doświadczenie w nauczaniu komunikacji medycznej
- – w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków
- zakres obowiązków obowiązujący na stanowisku adiunkta badawczo-dydaktycznego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- – pisemna deklaracja wyrażająca chęć przystąpienia do konkursu, adresowana do Rektora
- – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- – oświadczenie o niekaralności
- – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, w szczególności: dyplomu ukończenia studiów wyższych, prawa wykonywania zawodu lekarza, zaświadczenia o uznaniu dyplomu zagranicznego za równoważny z dyplomem polskim (jeżeli dotyczy),
- – inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (wykaz publikacji z podaną punktacją w skali IF, punktacją ministerialną, posiadane certyfikaty itp.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty można również przesłać w formie elektronicznej jako podpisany dokument z wykorzystaniem profilu zaufanego na adres kadry@sum.edu.pl (podpisany dokument to plik PDF pobrany ze strony po wykonaniu podpisu https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany).