Adiunkt stanowisko badawczo-dydaktyczne

Wydział Komunikacji Społecznej i Mediów
Uniwersytet Wrocławski
  • Miejsce: Wroclaw
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk społecznych
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach

Opis stanowiska

Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w Instytucie Nauk o Informacji i Mediach na Wydziale Komunikacji Społecznej i Mediów

Konkurs numer 126.2024.INIM.WKSM.MR z dnia 05.11.2024 r.

Jednostka organizacyjna: Instytut Nauk o Informacji i Mediach, Wydział Komunikacji Społecznej i Mediów
Stanowisko: adiunkt
Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczne
w dyscyplinie/dyscyplinach Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach
w dziedzinie informatologia, zarządzanie informacją
Liczba etatów: 1
Wymiar etatu: pełny
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 1 lutego 2025 r.
Okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony do 31 stycznia 2026 r.
Termin składania dokumentów: 05.12.2024 r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: 31 grudnia 2024 r.

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018, poz. 1668 z późn. zm.) i Statucie Uniwersytetu Wrocławskiego.

Nasze wymagania

  • Posiadanie tytułu zawodowego doktora.
  • Posiadanie co najmniej dwóch publikacji naukowych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach.
  • Doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej – w tym prowadzenie zajęć dydaktycznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach.
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwiająca sprawną komunikację w dydaktyce akademickiej i w międzynarodowym środowisku naukowym.

Zakres obowiązków

  • W obszarze badawczym: prowadzenie badań indywidualnych i zespołowych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach.
  • W obszarze dydaktycznym: prowadzenie zajęć z wybranego zakresu: edytorstwa, publikowana cyfrowego i sieciowego, współczesnego rynku księgarskiego, mediów cyfrowych, informacji i analizy danych. Doświadczenie w zakresie elektronicznych systemów informacyjnych.
  • W obszarze organizacyjnym: udział w pracach przy organizacji konferencji naukowych, pracach redakcyjnych przy publikacjach naukowych, działalności popularyzującej naukę, w pracach organizacyjnych.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pobierz Kwestionariusz osobowy kandydata).
  • Życiorys. W życiorysie należy dopisać: w przypadku danych zwykłych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko …..” w przypadku danych szczególnych kategorii: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii moich danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko …..”
  • Kopię dyplomu doktorskiego i/lub kopię dyplomu magisterskiego.
  • Oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Wrocławski będzie podstawowym miejscem pracy (pobierz Oświadczenie dot. miejsca pracy).
  • Deklarację co do dyscypliny, w której kandydat będzie prowadził badania, a w przypadku osób prowadzących badania w więcej niż jednej dyscyplinie: procentowy udział swojego zaangażowania w każdą z tych dyscyplin (pobierz Deklaracja dot. dyscypliny naukowej).
  • Autoreferat jednoznacznie wskazujący sposób spełnienia przez kandydata wskazanych wymagań, odnoszący się odrębnie do kryterium działalności organizacyjnej i kryterium działalności dydaktycznej.
  • Spis publikacji kandydata za okres nie dłuższy niż 10 lat.
  • Elektroniczne wersje dwóch najważniejszych publikacji, które kandydat uważa za reprezentatywne dla swojego dorobku naukowego lub wyjaśnienie ich braku.
  • Podanie o zatrudnienie do JM Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego.
  • Oświadczenie w związku z art. 113 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (pobierz Oświadczenie – artykuł 113).

Załączniki

Weź udział w rekrutacji

  • Dokumenty należy przesyłać tylko w formie elektronicznej na adres: praca@uwr.edu.pl, wpisując temat wiadomości: „adiunkt.126.INIM.WKSM.MR”.