Opis stanowiska
Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Zarządzania Informacją, na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Nasze wymagania
- Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113, 116 ust. 2 pkt 3) ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz zgodnie z §165 Statutu UJ odpowiadają następującym kryteriom kwalifikacyjnym: posiadają co najmniej stopień doktora; posiadają odpowiedni dorobek naukowy; biorą czynny udział w życiu naukowym; posiadają doświadczenie w pracy dydaktycznej.
- doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć z zakresu bezpieczeństwa informacji, polityki informacyjnej lub kultury bezpieczeństwa informacyjnego,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie przez kandydata/-tkę kompetencji w zakresie przeprowadzania audytu bezpieczeństwa informacyjnego.
Zakres obowiązków
- Załącznik nr 1 do Regulaminu pracy Uniwersytetu Jagiellońskiego – Wzory zakresów obowiązków pracowników UJ
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- CV,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dyplomu doktorskiego lub doktora habilitowanego – jeżeli Kandydat /Kandydatka posiada
- informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym Kandydata /Kandydatki,
- oświadczenie stwierdzające, że UJ będzie podstawowym miejscem pracy w przypadku wygrania konkursu,
- oświadczenie w trybie art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- oświadczenie o znajomości i akceptacji zasad dotyczących zarządzania własnością intelektualną oraz zasad komercjalizacji UJ.