Opis stanowiska
Konkurs nr PRNR.WS-1101.1/2025 na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w niepełnym wymiarze czasu pracy w Katedrze Grafiki na Wydziale Sztuki
Nasze wymagania
- Znajomości języka polskiego.
- Posiadania co najmniej stopnia doktora w dyscyplinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki.
- Posiadania kwalifikacji i udokumentowanego doświadczenia zawodowego na polu animacji i projektowania graficznego z zakresu multimediów, tj. publikacji elektronicznych lub wydawnictw multimedialnych oraz projektowania stron internetowych (w obszarze UX i UI). Wymagane załączenie portfolio w postaci papierowej lub wersji elektronicznej, zapisanej na ogólnodostępnym nośniku danych – pendrive.
- Znajomości metodyki projektowania, procesów oraz specyfiki etapów projektowych.
- Bardzo dobrej znajomości programów graficznych pakietu Adobe, ze szczególnym uwzględnieniem Adobe After Effects. Mile widziana znajomość programów 3D.
- Posiadania wiedzy z zakresu HTML i CSS.
Mile widziane
- posiadanie stopnia doktora habilitowanego lub tytułu naukowego profesora;
- posiadanie doświadczenia dydaktycznego w nauczaniu przedmiotów projektowych w uczelni wyższej
- przy przyjęciu będą preferowane osoby, które zadeklarują AT jako pierwsze miejsce pracy.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych
- prowadzenie prac dyplomowych
- aktywne uczestnictwo w pracach organizacyjnych Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Podanie o przyjęcie ma stanowisko objęte konkursem skierowane do Rektora.
- Na podaniu należy dopisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach, wymaganych w ogłoszeniu konkursowym, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego przez Akademię Tarnowską.
- Kwestionariusz osobowy kandydata.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
- Wykaz dorobku projektowego – portfolio; w postaci papierowej lub wersji elektronicznej, zapisanej na ogólnodostępnym nośniku danych (pendrive).
- Wykaz osiągnięć dydaktycznych.
- Oświadczenie, że AT będzie lub nie będzie podstawowym miejscem pracy kandydata w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
- Informację o zamiarze wykonywania dodatkowego zatrudnienia.
- Informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
- Oświadczenie i zaświadczenie o niekaralności kandydata.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
V. Dodatkowe informacje:
Zatrudnienie: od 01.10.2025 r.
Wymiar czasu pracy: niepełny etat, obejmujący 105 godzin dydaktycznych realizowanych rocznie w ramach przedmiotów: „Projektowanie multimedialne” oraz „Projektowanie multimedialne – dyplom”.
Ze względu na specyfikę formy zajęć istnieje możliwość zwiększenia pensum do 150 godzin lub rozszerzenia zakresu obowiązków o dodatkowe przedmioty.
Wynagrodzenie: zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników uczelni wyższych oraz obowiązującą tabelą wynagrodzeń.
W przypadku zatrudnienia od pracownika oczekiwane będzie:
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, prowadzenie prac dyplomowych, aktywne uczestnictwo w pracach organizacyjnych Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej.
Weź udział w rekrutacji
III. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty w zaklejonej kopercie (z dopiskiem "Numer konkursu: PRNR.WS-1101.1/2025") należy składać w Sekretariacie Prorektora ds. Nauki i Rozwoju (pok. A116) w Akademii Tarnowskiej, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów.