Opis stanowiska
Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza otwarty konkurs na stanowisko
ADIUNKT W SAMODZIELNEJ PRACOWNI MONOPROFILOWEJ SYMULACJI MEDYCZNEJ
grupa pracowników dydaktycznych
niepełny wymiar czasu pracy (0,75 etatu)
zatrudnienie na czas określony
Nasze wymagania
- posiadania co najmniej stopnia doktora,
- posiadania znaczącego doświadczenia dydaktycznego lub zawodowego,
- zaangażowania w organizację procesów dydaktycznych lub technologicznych.
Mile widziane
- ukończone studia magisterskie na kierunku pielęgniarstwo,
- posiadanie stopnia doktora nauk medycznych,
- znajomości metod dydaktycznych z wykorzystaniem symulacji medycznych,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami w języku polskim.
- co najmniej 4-letni staż pracy dydaktycznej na uczelni wyższej i posiadanie pozytywnych ocen przełożonych i studentów,
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz dydaktyki lub kierownictwo projektu o charakterze dydaktycznym (np. wdrożenie nowego przedmiotu, nowej koncepcji nauczania), a w przypadku braku kierownictwa, kandydat powinien wykazać się: a) współautorstwem w przynajmniej jednym skrypcie lub podręczniku akademickim lub b) autorstwem pracy upowszechniającej osiągnięcia nauki,
- dorobek naukowy powinien wynosić co najmniej 4,0 pkt. IF,
- posiadanie właściwej specjalizacji, jeżeli zatrudnienie ma nastąpić na stanowisku wymagającym łączenia obowiązków dydaktycznych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, a odpowiednie przepisy specjalizację taką przewidują lub co najmniej 4-letni staż pracy ściśle związanej z perspektywą zatrudnienia oraz udokumentowane zaangażowanie w organizację procesów technologicznych.
Zakres obowiązków
- prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, w szczególności o charakterze seminaryjnym lub praktycznym (ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne),
- znaczący udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki,
- podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym podnoszenie umiejętności posługiwania się j. angielskim oraz ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach,
- znacząca aktywność publikacyjna i konferencyjna o charakterze dydaktycznym lub popularyzatorskim (w tym artykuły popularno-naukowe, przeglądowe i tym podobne).
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce,
- pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat,
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. „wczasy pod gruszą” ,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci,
- dofinansowanie do zajęć sportowo- rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych,
- spotkania integracyjne pracowników,
- pożyczki na cele mieszkaniowe,
- dofinansowanie do kart sportowych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
- - oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- - oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
- - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego,
- CV (informacja o dotychczasowych osiągnięciach zawodowych),
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dyplom poświadczający posiadanie tytułu zawodowego wraz z suplementem,
- (jeśli dotyczy) wykaz analizy bibliometrycznej z punktacją IF,
- (jeśli dotyczy) potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach,
- kopie świadectw pracy i zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu,
- inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego np. referencje (opcjonalnie).
- Wzory podstawowych formularzy, które należy wypełnić, zeskanować i załączyć znajdują się TUTAJ.