Adiunkt stanowisko dydaktyczne

hr@gumed.edu.pl
Gdański Uniwersytet Medyczny
  • Miejsce: SAMODZIELNA PRACOWNIA MONOPROFILOWEJ SYMULACJI MEDYCZNEJ
  • Forma zatrudnienia: część etatu, umowa o pracę
  • Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu
  • nauki o zdrowiu

Opis stanowiska

Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza otwarty konkurs na stanowisko

ADIUNKT W SAMODZIELNEJ PRACOWNI MONOPROFILOWEJ SYMULACJI MEDYCZNEJ

grupa pracowników dydaktycznych
niepełny wymiar czasu pracy (0,75 etatu)
zatrudnienie na czas określony

Nasze wymagania

  • posiadania co najmniej stopnia doktora,
  • posiadania znaczącego doświadczenia dydaktycznego lub zawodowego,
  • zaangażowania w organizację procesów dydaktycznych lub technologicznych.

Mile widziane

  • ukończone studia magisterskie na kierunku pielęgniarstwo,
  • posiadanie stopnia doktora nauk medycznych,
  • znajomości metod dydaktycznych z wykorzystaniem symulacji medycznych,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami w języku polskim.
  • co najmniej 4-letni staż pracy dydaktycznej na uczelni wyższej i posiadanie pozytywnych ocen przełożonych i studentów,
  • udział w pracach organizacyjnych na rzecz dydaktyki lub kierownictwo projektu o charakterze dydaktycznym (np. wdrożenie nowego przedmiotu, nowej koncepcji nauczania), a w przypadku braku kierownictwa, kandydat powinien wykazać się: a) współautorstwem w przynajmniej jednym skrypcie lub podręczniku akademickim lub b) autorstwem pracy upowszechniającej osiągnięcia nauki,
  • dorobek naukowy powinien wynosić co najmniej 4,0 pkt. IF,
  • posiadanie właściwej specjalizacji, jeżeli zatrudnienie ma nastąpić na stanowisku wymagającym łączenia obowiązków dydaktycznych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, a odpowiednie przepisy specjalizację taką przewidują lub co najmniej 4-letni staż pracy ściśle związanej z perspektywą zatrudnienia oraz udokumentowane zaangażowanie w organizację procesów technologicznych.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, w szczególności o charakterze seminaryjnym lub praktycznym (ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne),
  • znaczący udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki,
  • podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym podnoszenie umiejętności posługiwania się j. angielskim oraz ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach,
  • znacząca aktywność publikacyjna i konferencyjna o charakterze dydaktycznym lub popularyzatorskim (w tym artykuły popularno-naukowe, przeglądowe i tym podobne).

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce,
  • pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. „wczasy pod gruszą” ,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci,
  • dofinansowanie do zajęć sportowo- rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych,
  • spotkania integracyjne pracowników,
  • pożyczki na cele mieszkaniowe,
  • dofinansowanie do kart sportowych,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
  • - oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
  • - oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
  • - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego,
  • CV (informacja o dotychczasowych osiągnięciach zawodowych),
  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • dyplom poświadczający posiadanie tytułu zawodowego wraz z suplementem,
  • (jeśli dotyczy) wykaz analizy bibliometrycznej z punktacją IF,
  • (jeśli dotyczy) potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach,
  • kopie świadectw pracy i zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu,
  • inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego np. referencje (opcjonalnie).
  • Wzory podstawowych formularzy, które należy wypełnić, zeskanować i załączyć znajdują się TUTAJ.

Załączniki

Weź udział w rekrutacji