Opis stanowiska
Dziekan Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Gdańskiego, ogłasza konkurs otwarty na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych w Katedrze Historii Prawa.
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 742) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r. ze zm.
Nasze wymagania
- tytuł zawodowy magistra prawa, administracji lub historii;
- aktywność organizacyjna (m.in. w kołach naukowych, stowarzyszeniach, organizacjach naukowych);
- udokumentowany czynny udział w konferencjach krajowych lub międzynarodowych;
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej;
- biegła znajomość języka polskiego, a także udokumentowana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych;
Mile widziane
- dodatkowym atutem będą zaawansowane udokumentowane przygotowania nad pracą doktorską bądź obroniona praca doktorska z istotnymi elementami historyczno-prawnymi i dorobek naukowy w postaci artykułów w czasopismach naukowych z zakresu prawa, historii i administracji,
Zakres obowiązków
- przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych, w tym w języku obcym, określonych w programach studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich,
- inne prace związane z procesem dydaktycznym (m.in. przeprowadzanie egzaminów, zaliczeń, kolokwiów, przeprowadzanie konsultacji),
- prowadzenie działalności naukowej obejmującej badania naukowe, prace rozwojowe, pozyskiwanie lub realizacja grantów badawczych, itp.,
- prowadzenie działalności organizacyjnej na rzecz Wydziału, Uczelni związanej z procesem dydaktycznym oraz działalnością naukową.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie o zatrudnienie (skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie https://ug.edu.pl/pracownicy/strony_jednostek/dzial_kadr ),
- kserokopia dyplomu stwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra,
- dokumenty potwierdzające wymagane umiejętności i kwalifikacje,
- oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo szkolnictwie wyższym i nauce,
- zgoda na przetwarzanie przez UG danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
- oświadczenie, iż w przypadku zatrudnienia na Uniwersytecie Gdańskim po przeprowadzonym postępowaniu konkursowym, Uniwersytet Gdański będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy, wzory oświadczeń są dostępne na stronie: https://prawo.ug.edu.pl/wydzial/oferty_pracy_3 ;
Załączniki
Dodatkowe informacje
W przypadku stwierdzenia braków w nadesłanych dokumentach lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji o kandydacie Komisja konkursowa wezwie kandydatów do ich uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Uniwersytet Gdański Wydział Prawa i Administracji zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.
Nadesłanych pocztą ofert Uczelnia nie odsyła.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.
Weź udział w rekrutacji
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o przesłanie wymaganych dokumentów na adres:
Dziekanat Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego,
ul. Jana Bażyńskiego 6; 80-309 Gdańsk, pokój 2086,