Opis stanowiska
Profil kandydatki lub kandydata:
Poszukujemy osoby, która ma wykształcenie w dziedzinie nauk społecznych, oraz orientację dydaktyczną i naukową jednocześnie. Lubimy bowiem studentów i cenimy dydaktykę. Cenimy też prowadzenie badań i publikacje krajowe i międzynarodowe. Oferujemy swobodę wyboru kierunków pracy naukowej i przyjazną kulturę pracy. I pomagamy naszym nowym członkom budować kompetencje dydaktyczne i badawcze.
Więcej o Katedrze: https://www.kozminski.edu.pl/pl/jednostki/katedra-strategii
Pełna treść ogłoszenia: https://www.kozminski.edu.pl/pl/praca-i-kariera-w-alk/asystent-do-katedry-strategii
Advertisement in English: https://www.kozminski.edu.pl/en/career-at-kozminski-university/assistant-department-strategy
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące ogłoszenia rekrutacyjnego można kierować do prof. ALK dr hab. Marioli Ciszewskiej-Mlinaric na adres mailowy: mariolac@kozminski.edu.pl lub prof. ALK dr hab. Piotra Wójcika na adres mailowy: pwojcik@kozminski.edu.pl
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (tytuł magistra),
- sprecyzowane plany publikacyjne,
- gotowość do pracy w zespole naukowym w Katedrze Strategii i publikacji w obszarze zarządzania międzynarodowego, strategii i przedsiębiorczości,
- silna motywacja do prowadzenia pracy naukowej i badawczej,
- sprecyzowany obszar badawczy w kierunku pisania pracy doktorskiej,
- praktyka lub staż pracy zrealizowany w przedsiębiorstwie lub na uczelni,
- umiejętność korzystania z podstawowych programów pakietu Microsoft Office i MsTeams,
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1, określnym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, umożliwiającym prowadzenie zajęć w tym języku,
- biegła znajomość języka polskiego umożliwiająca prowadzenie zajęć w tym języku, co najmniej na poziomie C1, określnym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- odporność na stres, samodzielność myślenia,
- kreatywność, chęć podejmowania wyzwań naukowych,
- dyspozycyjność,
- gotowość do wskazania Akademii Leona Koźmińskiego jako pierwszego miejsca pracy,
- dyspozycyjność w zakresie prowadzenia zajęć w wybrane dni tygodnia i w niektóre weekendy,
- profile na głównych mediach społecznościowych (LinkedIn, Researchgate) lub gotowość do ich założenia.
Mile widziane
- mile widziane wykształcenie na kierunku zarządzanie, socjologia lub psychologia,
- mile widziane doświadczenie w pracy dydaktycznej, w tym doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, kursów lub szkoleń itp.
- mile widziane publikacje z obszaru zainteresowań badawczych,
- mile widziane doświadczenie w realizacji projektów badawczych, grantów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych,
- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie C2, określnym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, umożliwiającym prowadzenie zajęć w tym języku,
- mile widziana znajomość innego języka obcego.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych, zgodnie z wymiarem godzin dydaktycznych przypisanych do danego stanowiska w roku akademickim, w tym prowadzenie zajęć w języku polskim i angielskim,
- prowadzenie prac badawczych w ustalonym z Kierownikiem Katedry obszarze naukowym,
- wykonywanie zadań administracyjnych określonych przez Kierownika Katedry.
Oferujemy
- umowa o pracę,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze, roczny wymiar zajęć dydaktycznych: 210 godzin,
- Uczelnia pokrywa koszty aktywnego udziału w czołowych konferencjach międzynarodowych oraz koszty edycji/redakcji językowej prac naukowych kierowanych do międzynarodowych czasopism naukowych,
- możliwość pozyskania wewnętrznych grantów na pokrycie badań wstępnych/ pilotażowych,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- rozpoczęcie pracy na oferowanym stanowisku planuje się od 1.09.2024 r.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- CV, list motywacyjny, odpis dyplomu (skan),
- wykaz planów publikacyjnych,
- opis planów badawczych na najbliższe trzy lata,
- wykaz publikacji i wykaz doświadczenia dydaktycznego (opcjonalnie),
- oświadczenia o znajomości języka angielskiego i polskiego (możliwość załączenia certyfikatu językowego) ze wskazaniem poziomu znajomości określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego
Dodatkowe informacje dla kandydata
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.
W 2017 roku Komisja Europejska przyznała Akademii Leona Koźmińskiego prawo do posługiwania się logo HR Excellence in Research.
Nagroda przyznawana jest instytucjom działającym w obszarze organizacji badawczo-rozwojowych i finansujących badania naukowe, które dostosowują swoje wewnętrzne zasady i procedury w codziennej praktyce oraz w rekrutacji pracowników naukowych do wytycznych zawartych w Europejskiej Karcie Naukowca i Kodeksie Postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych, oferując tym samym nauczycielom akademickim atrakcyjną pracę.