Opis stanowiska
asystent badawczo-dydaktyczny w Katedrze i Oddziale Klinicznym Otorynolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej Wydziału Nauk Medycznych w Zabrzu
Nr ogłoszenia RP-1115/1/2/22/2024
Termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 25 czerwca 2024 r. do godz. 15:30
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.).
Nasze wymagania
- – dyplom lekarza,
- – prawo wykonywania zawodu lekarza,
- – stopień naukowy doktora nauk medycznych lub w trakcie przewodu doktorskiego,
- – specjalizacja z zakresu otorynolaryngologii lub w trakcie specjalizacji z zakresu otorynolaryngologii lub wyraża chęć podjęcia specjalizacji z zakresu otorynolaryngologii,
- – biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- – dorobek naukowy – publikacje z punktacją IF powyżej 20,
- – w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Zakres obowiązków
- zakres obowiązków obowiązujący na stanowisku asystenta badawczo-dydaktycznego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- – pisemna deklaracja wyrażająca chęć przystąpienia do konkursu, adresowana do Rektora
- – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- – zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z art. 21 ust 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560.),
- – plan rozwoju naukowego,
- – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, w szczególności: dyplomu ukończenia studiów wyższych, prawa wykonywania zawodu lekarza, zaświadczenia o uznaniu dyplomu zagranicznego za równoważny z dyplomem polskim (jeżeli dotyczy),
- – inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (wykaz publikacji z podaną punktacją w skali IF, punktacją ministerialną, posiadane certyfikaty itp
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty można również przesłać w formie elektronicznej jako podpisany dokument z wykorzystaniem profilu zaufanego na adres kadry@sum.edu.pl (podpisany dokument to plik PDF pobrany ze strony po wykonaniu podpisu https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany).