Opis stanowiska
Wydział Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii poszukuje kandydata/ki na stanowisko asystenta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Geodezji i Geoinformatyki. Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie badań naukowych oraz zajęć dydaktycznych z zakresu geodezji i geoinformatyki, a w szczególności systemów geoinformacyjnych, skaningu laserowego, pomiarów geodezyjnych, modelowania obiektów przestrzennych i geostatystyki.
Nasze wymagania
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymogi:
- określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 r., poz. 1668) oraz w Statucie Politechniki Wrocławskiej;
- tytuł magistra inżyniera otrzymany po ukończeniu studiów w zakresie w zakresie geodezji i kartografii;
- predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej;
- udokumentowany publikacjami dorobek naukowy w tym o zasięgu międzynarodowym;
- znajomość języka angielskiego;
- podjęcie pracy na Politechnice Wrocławskiej jako podstawowym miejscu pracy w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Zakres obowiązków
- prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych oraz przygotowywanie publikacji naukowych;
- udział w przygotowywaniu wniosków o granty badawcze i badawczo-rozwojowe;
- kształcenie i wychowywanie studentów;
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji;
- wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Katedry;
- przestrzeganie zasad etyki, a zwłaszcza Akademickiego Kodeksu Etycznego Politechniki Wrocławskiej;
- udział w pracach zleconych prowadzonych przez Katedrę;
Oferujemy
- pracę na pełny etat
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej Uczelni
- możliwość prowadzenia badań naukowych z wykorzystaniem nowoczesnych instrumentów geodezyjnych i specjalistycznego oprogramowania;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- Zatrudniona osoba będzie miała możliwość uczestniczyć w pracach badawczych zespołu pracującego w Katedrze Geodezji i Geoinformatyki Politechniki Wrocławskiej. Prace te dadzą osobie zatrudnionej perspektywę rozwoju naukowego, możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami badawczymi realizowanymi w Katedrze, w Polsce i na świecie, możliwość udziału w seminariach i w konferencjach organizowanych w kraju i za granicą dotyczących badań prowadzonych w Katedrze;
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Curriculum Vitae;
- Podanie o zatrudnienie w przypadku wygrania konkursu skierowane do JM Rektora (załącznik);
- Odpis dokumentu stwierdzającego uzyskanie tytułu magistra/magistra inżyniera;
- Autoreferat informujący o zainteresowaniach i osiągnięciach w działalności naukowo-badawczej, dydaktycznej i organizacyjnej wraz z listą prowadzonych zajęć dydaktycznych, w których kandydat uczestniczył;
- Oświadczenie kandydata o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (załącznik);
- Oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu, Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy kandydata (załącznik);
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Prosimy o wydrukowanie i dołączenie podpisanej klauzuli informacyjnej RODO (załącznik);
Dodatkowe informacje dla kandydata
Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Wszelkich informacji na temat przebiegu konkursu udziela asystentka ds. kadr pod adresem poczty elektronicznej aurelia.plewa@pwr.edu.pl
Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Za termin wpłynięcia dokumentów aplikacyjnych uznaje się godz. 15.00 w dniu wskazanym w Informacji o konkursie. Otrzymanie dokumentów od kandydatki/kandydata zostanie potwierdzone przez asystentkę ds. kadr za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w zgłoszeniu.
Zgłoszenia kandydatek/kandydatów będą rozpatrywane przez Komisję konkursową powołaną przez Dziekana Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii. Po zamknięciu postępowania konkursowego przesłane pocztą tradycyjną aplikacje osób nieprzyjętych zostaną zwrócone. Zainteresowani będą mogli odebrać je od asystentki ds. kadr w terminie 6 miesięcy po zamknięciu postępowania konkursowego.