Nasze wymagania
- posiadać tytuł zawodowy inżyniera w zakresie mechaniki i budowy maszyn;
- posiadać tytuł magistra;
- mieć możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, jako podstawowym miejscu pracy;
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych dla studentów minimum 1 semestr;
- mieć możliwość prowadzenia zajęć dydaktycznych dla studentów z zakresu: Technologii informacyjnej, Grafiki inżynierskiej, Mechaniki ogólnej oraz Podstaw konstrukcji maszyn;
- posiadać doświadczenie zawodowe zdobyte poza szkolnictwem wyższym;
- władać biegle językiem polskim,
- wykazywać dyspozycyjność pozwalającą na wykonywanie pracy w terminach wyznaczonych harmonogramem zajęć dydaktycznych i prac organizacyjnych,
- posiadać umiejętności biegłej obsługi komputera, w tym znajomości aplikacji do prowadzenia zajęć dydaktycznych na odległość.
Zakres obowiązków
- w zakresie działalności dydaktycznej: prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach stosunku pracy, w wymiarze rocznym określonym dla danego stanowiska pracy, udział w opracowywaniu i aktualizowaniu programów studiów, terminowe sporządzanie obowiązującej nauczycieli akademickich dokumentacji toku studiów, opracowywanie materiałów dydaktycznych, prowadzenie konsultacji, dyżurów dydaktycznych, udział w hospitacjach, przeprowadzanie i sprawdzanie egzaminów, zaliczeń, kolokwiów bądź innych form weryfikacji uzyskiwanych przez studentów efektów uczenia się, nadzorowanie opracowywania przez studentów prac zaliczeniowych, semestralnych, dyplomowych pod względem merytorycznym i metodycznym, promotorstwo, recenzowanie oraz udział w komisjach egzaminacyjnych egzaminów dyplomowych, opieka nad studentem studiującym według indywidualnej organizacji studiów, opieka nad kołami naukowymi, projektowanie i uruchamianie stanowisk laboratoryjnych, doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się, dbałość o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia, gromadzenie i przechowywanie zgodnie z procedurą dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów efektów uczenia się, określonych w programie studiów,
- w zakresie działalności organizacyjnej: organizowanie i uczestnictwo w akcjach promocyjnych Uczelni, organizowanie konferencji, sympozjów, seminariów i innych form aktywności naukowej, inna działalność organizacyjna służąca usprawnieniu funkcjonowania Uczelni i jej promocji,
- stałe podnoszenie swoich kompetencji zawodowych,
- przestrzeganie przepisów o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także o własności przemysłowej,
- wykonywanie innych obowiązków określonych w wewnętrznych przepisach PANS w Chełmie,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Rektora, Prorektora ds. Studenckich, Dyrektora Instytutu oraz Kierownika Katedry.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Podanie do J.M. Rektora PANS w Chełmie o zatrudnienie;
- Życiorys zawodowy;
- Kwestionariusz osobowy;
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i posiadane kwalifikacje (wykaz dorobku naukowego, oświadczenia oraz odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem);
- Zobowiązanie do podjęcia pracy w PANS w Chełmie jako podstawowym miejscu pracy;
- Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.);
- Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/RODO)
- Oświadczenie odnośnie nepotyzmu.
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
ul. Pocztowa 54
22-100 Chełm
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko asystent – mechanika i budowa maszyn 2”