Nasze wymagania
- tytuł magistra
- udokumentowany dorobek artystyczny
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego
- doświadczenie organizacyjne na potrzeby wystaw i prezentacji wydziałowych
- umiejętność obsługi i prowadzenia mediów społecznościowych
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć zgodnie z programem kierunku grafika projektowa
- artystyczno-naukowa aktywność własna
- współpraca merytoryczna i organizacyjna przy tworzeniu wystaw, wydarzeń kulturalnych, publikacji wydziałowych
- czynny udział w działalności wydziału i uczelni w ramach realizacji strategii rozwoju
- inne zadania zlecane w ramach działalności wydziału
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie o zatrudnienie z krótkim opisem dalszych planów badawczych i artystycznych
- życiorys zawodowy
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich
- portfolio dokumentujące dorobek artystyczny w wersji elektronicznej (pendrive)
- opis innych ważnych dokonań twórczych i organizacyjnych
- podpisane oświadczenia i klauzule pobrane ze strony UAP - BIP: oświadczenie dotyczące wymogów związanych z prowadzeniem działalności naukowej (przystąpienie do liczby N), klauzula RODO, klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy, oświadczenie o niekaralności https://bip.uap.edu.pl/wiadomosci/12285/wzory_formularzy_oswiadczen
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy złożyć (lub przesłać pocztą z dopiskiem konkurs na asystenta, Wydział Grafiki Projektowej) w dziale kadr Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 29, budynek A, pok. 215, do dnia 20 stycznia 2025 r do godz. 12. Decyduje data wpływu.