Nasze wymagania
- • posiadanie tytułu zawodowego magistra albo tytułu równorzędnego w dziedzinie sztuki;
- • publikacje naukowe z zakresu sztuki – sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki;
- • doświadczenie dydaktyczne w szkolnictwie wyższym;
- • doświadczenie w pracach naukowo-badawczych;
- • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe;
- • doświadczenie w zakresie współpracy z gospodarką;
- • doświadczenie w zakresie projektów europejskich;
- • znajomość problematyki związanej z jakością kształcenia na studiach wyższych;
- • prowadzenie zajęć w języku polskim;
- • znajomość języka obcego.
Zakres obowiązków
- zgodnie z art. 115 ustawy PSWiN
- zgodnie z Regulaminem pracy URad. par.17
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- • podanie o zatrudnienie skierowane do Rektora Uniwersytetu Radomskiego;
- • życiorys (CV);
- • kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy;
- • skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
- • wykaz osiągnięć naukowych, dydaktycznych;
- • wykaz publikacji naukowych;
- • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- • oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- • oświadczenie o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, art. 189a i 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego,
- • oświadczenie o niekaralności karą dyscyplinarną pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego lub karą wydalenia z pracy z zakazem wykonywania pracy w uczelniach,
- • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
- • oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Radomski będzie podstawowym miejscem pracy;
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego, Sekretariat Wydziału Sztuki, Radom, ul. Malczewskiego 22, pok. nr 123 do dnia 21 lutego 2025 r.
Decydująca jest data wpływu dokumentów.