Asystent stanowisko badawczo-dydaktyczne

  • Miejsce: Warszawa
  • Forma zatrudnienia: część etatu, umowa o pracę
  • Dziedzina nauk społecznych
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach

Opis stanowiska

WDIB UW jest pierwszą i jedyną w Polsce jednostką naukową, której działalność badawcza i dydaktyczna koncentruję się w trzech dyscyplinach, definiujących współczesną komunikację międzyludzką: naukach o mediach, informatologii i bibliologii.
Podstawą działalności WDIB UW jest:
– kształcenie studentów w ramach nauk o mediach, informacji naukowej i bibliologii oraz przygotowanie ich do wykonywania cenionych na rynku pracy zawodów,
– formowanie trwałych więzi współpracy z europejskimi wyższymi instytucjami edukacyjnymi,
– poszerzanie wkładu w badania naukowe,
– kształtowanie tożsamości i wizerunku instytucji kształcącej kadrę naukową o wysokich kompetencjach zawodowych.

Nasze wymagania

  • Spełnienie wymagań określonych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2024, poz. 1571 t.j.).
  • Posiadanie stopnia doktora w dyscyplinie nauk o komunikacji społecznej i mediach.
  • Zainteresowania badawcze w obszarach: zarządzania mediami i marketingu mediów, zmian generacyjnych w konsumpcji mediów oraz wpływu technologii na użytkowników mediów wyrażone w realizowanych badaniach oraz projektach. Doświadczenie w zakresie udziału w realizacji zespołowych projektów badawczych
  • Doświadczenie dydaktyczne (minimum 2 lata) w zakresie zarządzania mediami, marketingu mediów, zmian generacyjnych w konsumpcji mediów oraz wpływu technologii na użytkowników mediów
  • Udział w projektach badawczych o zasięgu krajowym i międzynarodowym (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi).
  • Potwierdzony dorobek konferencyjny – warunkiem koniecznym jest udział w międzynarodowych konferencjach, warsztatach i/lub seminariach w liczbie co najmniej 3
  • Biegła znajomość języka polskiego

Mile widziane

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w działaniach organizacyjnych na rzecz jednostki naukowej oraz w popularyzacji nauki
  • Doświadczenie zawodowe poza środowiskiem akademickim – szczególnie cenna będzie znajomość branży medialnej i komunikacyjnej
  • Biegła znajomość języka angielskiego, potwierdzona certyfikatem językowym na poziomie co najmniej B2.
  • Inne osiągnięcia, np. recenzowanie lub redagowanie tekstów dla czasopism naukowych

Zakres obowiązków

  • ­ Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w zakresie tematów realizowanych w Uniwersytecie oraz związanych z własnym rozwojem naukowym oraz publikowanie ich wyników, w tym w zakresie zarządzania mediami, marketingu mediów, zmian generacyjnych w konsumpcji mediów
  • ­Rozwój naukowy, a w tym przygotowywanie publikacji naukowych
  • ­Realizacja zadań związanych z dydaktyką
  • ­Współudział w realizacji projektów grantowych
  • ­Organizacja i udział w konferencjach i sympozjach naukowych
  • ­Aktywny udział w życiu naukowym Uniwersytetu, współpraca z przedstawicielami innych ośrodków naukowych w kraju i za granicą
  • ­Udział w pracach organizacyjnych Wydziału i Katedry (w tym, w pracach komisji egzaminacyjnych i rekrutacyjnych, posiedzeniach organów kolegialnych, których pracownik jest członkiem, innych pracach zleconych przez Rektora, Dziekana lub Kierownika Katedry)

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • ­Odpis dyplomu doktora (lub zaświadczenie o uzyskaniu stopnia doktora)
  • ­Kwestionariusz osoby kandydującej

Załączniki