Opis stanowiska
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1571, z późn. zm.) oraz w Statucie Politechniki Lubelskiej.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe na kierunku bądź specjalizacji związanej z matematyką lub statystyką
- predyspozycje i gotowość do pracy naukowej w dyscyplinie NZiJ
- zainteresowanie tematyką pomiarów, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, badań nad jakością procesów
- predyspozycje i zamiłowanie do pracy naukowej oraz dydaktycznej
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie, w przypadku cudzoziemców znajomość języka polskiego powinna być potwierdzona certyfikatem
- dyspozycyjność w pierwszym miejscu pracy tj. w Politechnice Lubelskiej; praca nie ma charakteru zdalnego, wymagana jest obecność w miejscu zatrudnienia
Mile widziane
- osiągnięcia naukowe, publikacje lub inne osiągnięcia zawodowe związane z pomiarami, wykorzystaniem metod sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w naukach technicznych lub naukach o zarządzaniu i jakości
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szczególności przedmiotów z obszaru matematyki/ statystyki/ wykorzystania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
- udokumentowana aktywność organizacyjna
- realizacja lub współpraca przy realizacji projektów badawczych
- znajomość języków programowania Python lub R
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- prowadzenie badań naukowych
- praca organizacyjna na rzecz Uczelni
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie (pisemne zgłoszenie do konkursu)
- życiorys
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu)
- wykaz dotychczasowych publikacji i/lub osiągnięć zawodowych oraz inne informacje o działalności kandydata
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy i znajomość języków obcych oraz, w przypadku cudzoziemców, języka polskiego
- oświadczenie kandydata, że Politechnika Lubelska będzie podstawowym miejscem pracy (formularz w załączeniu)
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, a w przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska informację z rejestru karnego innego państwa lub oświadczenia, o których mowa w art. 21 ust. 5-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (instrukcja pobrania informacji w załączeniu)
- oświadczenie kandydata, że zapoznał się z Regulaminem zgłoszeń naruszenia prawa w Politechnice Lubelskiej (formularz oświadczenia oraz Regulamin w załączeniu)
- klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu realizacji procesu rekrutacji (formularz w załączeniu)
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Decyzję o zatrudnieniu podejmuje JM Rektor. Politechnika Lubelska zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia oraz odpowiedzi wyłącznie
Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeżeli aplikujący będzie chciał odzyskać: kopie odpisów dyplomów, wykaz dotychczasowych publikacji i/lub osiągnięć zawodowych, innych informacji o działalności kandydata oraz kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy i znajomość języków obcych, powinien zgłosić się do Sekretariatu Wydziału w terminie do 60 dni od powiadomienia o rozstrzygnięciu konkursu.
Weź udział w rekrutacji
Komplet dokumentów należy przesłać w terminie do dnia 11 września 2025 r. pocztą na adres:
Sekretariat Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 38, pokój 26, 20-618 Lublin, z dopiskiem: „Konkurs otwarty na stanowisko asystenta w Katedrze Metod Ilościowych w Zarządzaniu”