Opis stanowiska
Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza otwarty konkurs na stanowisko
ASYSTENT W KLINICE KARDIOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
grupa pracowników badawczo – dydaktycznych
pełny wymiar czasu pracy
zatrudnienie na czas określony
Nasze wymagania
- posiadania co najmniej tytułu magistra lub równorzędnego,
- posiadania predyspozycji do pracy badawczej i dydaktycznej.
Mile widziane
- ukończenia jednolitych studiów magisterskich na kierunku lekarskim,
- posiadanie tytułu lekarza medycyny,
- ukierunkowania zawodowego oraz wiedzy z zakresu chorób wewnętrznych i kardiologii oraz z medycyny sportowej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, min. B2,
- znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami w języku polskim.
- dorobek naukowy w postaci co najmniej jednej publikacji pełnotekstowej w recenzowanym czasopiśmie naukowym z co najmniej Q2* lub dorobek naukowy powinien wynosić co najmniej 1,0 pkt. IF lub co najmniej jedno zarejestrowane zgłoszenie patentowe,
- posiadanie akredytacji indywidualnej w zakresie echokardiografii PTK.
Zakres obowiązków
- prowadzenie i dokumentowanie działalności badawczej lub badawczo-rozwojowej, w tym udział w upowszechnianiu rezultatów działalności badawczej,
- prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, głównie o charakterze praktycznym (seminaria, ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne),
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki,
- podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym podnoszenie umiejętności posługiwania się j. angielskim oraz ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce,
- pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat,
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci,
- dofinansowanie do zajęć sportowo- rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych,
- spotkania integracyjne pracowników,
- pożyczki na cele mieszkaniowe,
- dofinansowanie do kart sportowych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
- - oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- - oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
- - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego,
- CV (informacja o dotychczasowych osiągnięciach zawodowych),
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dyplom poświadczający posiadanie tytułu zawodowego wraz z suplementem,
- (jeśli dotyczy) wykaz analizy bibliometrycznej z punktacją IF,
- (jeśli dotyczy) potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach lub szkoleniu specjalistycznym,
- kopie świadectw pracy i zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu,
- inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego np. referencje (opcjonalnie).
- Wzory podstawowych formularzy, które należy wypełnić, zeskanować i załączyć znajdują się TUTAJ.