Opis stanowiska
Kandydat (-tka) ubiegający (-a) się o ww. stanowisko musi spełniać wymogi określone w art. 113 ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668. z póź. zmianami), w Statucie Uczelni (Dział VIII Pracownicy SGGW).
Nasze wymagania
- ukończone studia magisterskie na kierunku budownictwo
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (minimum B2) w mowie i piśmie
- wiedza i umiejętności praktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu wykorzystania programów obliczeniowych w geotechnice i budownictwie, technologii informacyjnych, mechaniki gruntów i geotechniki, fundamentowania,
- gotowość do prowadzenia lub konsultacji prac dyplomowych z zakresu wykorzystania programów numerycznych i modelowania w zagadnieniach inżynierskich,
- doświadczenie w prowadzeniu badan laboratoryjnych z zakresu geotechniki oraz sporządzaniu ekspertyz geotechnicznych i środowiskowych,
- dorobek naukowy obejmujący co najmniej 1 artykuł opublikowany w wysoko punktowanym czasopiśmie naukowym ujętym w wykazie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Matlab, AutoCAD, GeoStudio, Geo5
Mile widziane
- co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych
- umiejętność pracy w zespole oraz dyspozycyjność, w tym gotowość do prowadzenia zajęć w trybie niestacjonarnym, w weekendy.
Zakres obowiązków
- pisanie artykułów naukowych zarówno po polsku jak i po angielsku
- prowadzenie zajęć w języku polskim i angielskim w zakresie budownictwa zrównoważonego, budownictwa ogólnego, wykorzystania programów obliczeniowych w geotechnice, z mechaniki gruntów i fundamentowania
- prowadzenie badan laboratoryjnych zzakresu gotechniki i sporządzanie ekspertyz środowiskowych
- prowadzenie zajęć w trybie niestacjonarnym, w weekendy
Oferujemy
- 36 dni urlopu
- bezpłatną opiekę zdrowotną w Uniwersyteckim Zakładzie Opieki Zdrowotnej (NZOZ SGGW)
- zniżki na karnety na siłownię i zajęcia aerobiku w Centrum Sportu SGGW
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- - podanie do JM Rektora o zatrudnienie na ww. stanowisko;
- - życiorys zawodowy;
- - odpis dyplomu;
- - wykaz artykułów opublikowanych lub przyjętych do druku;
- - niezbędne dokumenty potwierdzające pozostałe wymagania;
- - kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia
- - oświadczenie, że SGGW będzie podstawowym miejscem pracy w przypadku wygrania konkursu, które można uzyskać: e-mail: wanda_kos@sggw.edu.pl