Nasze wymagania
- posiadanie tytułu zawodowego magistra w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki prawne, praca magisterska z tematyki postępowania administracyjnego lub postępowania sądowoadministracyjnego;
- publikacje naukowe z postępowania administracyjnego, postępowania sądowoadministracyjnego, prawa administracyjnego; preferowane publikacje w czasopismach od 70 pkt. wzwyż;
- doświadczenie dydaktyczne w szkolnictwie wyższym na kierunkach prawo, administracja oraz bezpieczeństwo wewnętrzne z zakresu: postępowania administracyjnego, postępowania sądowoadministracyjnego, prawa administracyjnego;
- udział w konferencjach naukowych międzynarodowych lub krajowych z referatem;
- organizacja konferencji naukowych;
- udokumentowane osiągnięcia organizacyjne (np. udział w komisjach wydziałowych, organizacja wydarzeń akademickich, opieka nad kołem naukowym);
- znajomość problematyki związanej z jakością kształcenia na studiach wyższych;
- dyspozycyjność do prowadzenia zajęć kilka razy w tygodniu oraz weekendy;
- prowadzenie zajęć w języku polskim;
- znajomość języka obcego.
Mile widziane
- doświadczenie w pracach naukowo-badawczych;
- wszczęty przewód doktorski w zakresie studiów na kierunku prawo, praca z obszaru postępowania administracyjnego lub sądowoadministracyjnego;
- plan rozwoju naukowego;
- gotowość do prowadzenia badań naukowych i ubiegania się o granty badawcze;
- opinia samodzielnego pracownika naukowego o predyspozycjach naukowych.
Zakres obowiązków
- zgodnie z art. 115 ustawy PSWiN
- zgodnie z Regulaminem pracy URad. - par. 17
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie o zatrudnienie skierowane do Rektora Uniwersytetu Radomskiego;
- życiorys (CV);
- kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy;
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
- wykaz osiągnięć naukowych, dydaktycznych;
- wykaz publikacji naukowych wraz z wyceną punktową;
- dokumenty poświadczające doświadczenie dydaktyczne;
- opinia samodzielnego pracownika naukowego na temat predyspozycji naukowych;
- plan rozwoju naukowego;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, art. 189a i 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego,
- oświadczenie o niekaralności karą dyscyplinarną pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego lub karą wydalenia z pracy z zakazem wykonywania pracy w uczelniach,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
- oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Radomski będzie podstawowym miejscem pracy;
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego, Sekretariat Wydziału Prawa i Administracji, Radom, ul. Bolesława Chrobrego 31, pok. nr 150 do dnia 30.01.2026 r.
Decydująca jest data wpływu dokumentów.