Opis stanowiska
Praca lektora języka angielskiego w Studium Języków Obcych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Praca na tym stanowisku obejmuje nauczanie języka angielskiego studentów i doktorantów uczelni, przygotowywanie i przeprowadzanie egzaminów językowych oraz tłumaczenie na rzecz uczelni.
Nasze wymagania
- 1) wykształcenie wyższe, posiadanie stopnia naukowego magistra w dziedzinie języka angielskiego
- 2) gotowość do podejmowania działań organizacyjnych związanych z dydaktyką oraz funkcjonowaniem uczelni
- 3) doświadczenie związane z nauczaniem języka angielskiego, w tym języka technicznego
- 4) umiejętności stosowania technik informatycznych w pracy dydaktycznej i organizacyjnej
- 5) biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków
- 1) prowadzenie lektoratów i zajęć z języków obcych dla studentów Uczelni oraz dla uczestników innych form kształcenia prowadzonych w Uczelni w wymiarze co najmniej 360 godzin w roku akademickim (na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych) + do 50% godzin ponadwymiarowych, w tym z języka technicznego
- 2) przygotowanie i przeprowadzanie egzaminów z język języka angielskiego na poziomie B2 oraz egzaminów z języka technicznego (na studia magisterskie) dla studentów kończących lektorat
- 3) przeprowadzanie egzaminów z język języka angielskiego dla osób ubiegających się o stopień doktora
- 4) przeprowadzanie egzaminów z języka angielskiego dla studentów ubiegających się o praktyki lub wyjazdy zagraniczne
- 5) przygotowywanie programów kształcenia i pomocy dydaktycznych z języka angielskiego
- 6) przeprowadzanie testów z języka polskiego dla cudzoziemców-kandydatów na studia prowadzone w języku polskim
- 7) prowadzenie zajęć z języka polskiego dla cudzoziemców w ramach programu Erasmus
- 8) wykonywanie zadań na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni, związanych ze znajomością języka angielskiego, w tym tłumaczenia, korekty językowe
- 9) wykonywanie innych zadań zleconych przez Władze Uczelni
Oferujemy
- Możliwość dłuższego zatrudnienia
- Możliwośc awansu na stanowisko starszego lektora
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1) wniosek o zatrudnienie
- 2) C. V.
- 3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- 4) odpis dyplomu ukończenia studiów magisterskich
- 5) inne osiągnięcia uzasadniające wystąpienie z wnioskiem o zatrudnienie
- 6) program zamierzeń kandydata na przyszłym stanowisku
- 7) oświadczenie, że w przypadku zatrudnienia Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie będzie stanowił podstawowe miejsce pracy
- 8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)