Nasze wymagania
- posiadanie tytułu zawodowego magistra w zakresie języka angielskiego
- odpowiednie przygotowanie do pracy dydaktycznej w zakresie języka angielskiego
- doświadczenie w pracy dydaktycznej, najlepiej na uczelni wyższej
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka ogólnego i specjalistycznego, najlepiej na uczelni wyższej;
- predyspozycje do pracy dydaktycznej, potwierdzone opinią
- doświadczenie w tłumaczeniu tekstów, w tym również specjalistycznych
- dobra znajomość środowiska Windows i technik multimedialnych w zakresie dydaktyki języka angielskiego
- znajomość platformy Moodle oraz programu Microsoft Teams
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć z języka ogólnego i specjalistycznego na wydziałach UMCS
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- zatrudnienie na czas określony od dnia 1 października 2025 r. do dnia 30 września 2026 r. w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony po spełnieniu warunków
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie skierowane do JM Rektora UMCS
- odpis dyplomu magistra
- kwestionariusz osobowy oraz życiorys albo CV
- wykaz osiągnięć naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych
- oświadczenie o spełnieniu wymogów, zgodnie z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 ze zm.
- oświadczenie kandydata, że UMCS będzie podstawowym miejscem pracy
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
- referencje, opinia o predyspozycjach do pracy dydaktycznej (aktualne opinie i rekomendacje od dotychczasowych pracodawców)
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dnia – 15 lipca 2025 r. Wyłoniony w drodze konkursu kandydat, przed nawiązaniem stosunku pracy, zobowiązany jest dostarczyć oryginały lub odpisy bądź potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów, o których mowa w pkt II niniejszego ogłoszenia, na adres wskazany w pkt IV. Uniwersytet nie zapewnia mieszkania. Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor. Uniwersytet zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z siedzibą przy Pl. Marii Curie - Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin (dalej: UMCS) informuje, że dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji tego procesu. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z siedzibą przy Pl. Marii Curie - Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin.
Weź udział w rekrutacji
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Nauczania i Certyfikacji Języków Obcych
Kancelaria UMCS
Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko lektora języka angielskiego”