Opis stanowiska
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA ASYSTENTKI
INSTYTUCJA: Wydział Animacji i Intermediów Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
MIASTO: Poznań
STANOWISKO: Asystent/Asystentka na Wydziale Animacji i Intermediów Uniwersytet Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu DYSCYPLINA NAUKOWA: Sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki
DATA OGŁOSZENIA: 4.11.2021
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 01.12.2021 do godz. 14:00
LINK DO STRONY: www.uap.edu.pl
NUMER REFERENCYJNY: 1/WAiI/2021/2022
SŁOWA KLUCZOWE: Asystent Asystentka
I Opis:
Dziekan Wydziału Animacji i Intermediów Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu ogłasza konkurs na stanowisko Asystenta/Asystentki na Wy dziale Animacji i Intermediów. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 119 ustawy z 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 roku, poz. 1668) oraz § 104 – 109 Statutu UAP.
II Wymagania stawiane kandydatom:
• posiadanie co najmniej tytułu magistra
• wskazane doświadczenie pedagogiczne oraz umiejętność pracy oraz organizacji pracy w zespole
• wiedza i doświadczenie w organizacji oraz promocji wydarzeń artystycznych w mediach
• osoba ubiegająca się o stanowisko powinna wykazać się znaczącymi osiągnięciami twórczymi.
III Wymagane dokumenty:
• podanie o zatrudnienie
• życiorys zawodowy z zamieszczoną i podpisaną klauzulą:
Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
• odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich
• portfolio dokumentujące dorobek artystyczny
• wykaz dorobku dydaktycznego
• opis innych ważnych dokonań twórczych i organizacyjnych
• oświadczenie o znajomości języka obcego/języków obcych
• deklaracja, że Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu będzie podstawowym miejscem pracy
• deklaracja po podpisaniu umowy o pracę o przynależności do dziedziny sztuki/dyscypliny: sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki
• podpisana poniższa klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy: Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet im. Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu z siedzibą: ul. Aleje Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uap.edu.pl.
3. Celem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
4. Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 1998r. N21, poz.94 z późn. zm.).
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Dostęp do Pani/Pana danych będą posiadać osoby upoważnione przez Administratora do ich przetwarzania w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
10.Pani/ Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
IV W/w dokumenty należy złożyć w biurze Dziekana Animacji i Intermediów Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, pokój 401, bud. C, Pl. Wielko polski 9, 61-746 Poznań, w terminie do dnia 01.12.2021 r. do godz. 14.00. Decyduje data wpływu.
V Postępowanie konkursowe obejmuje :
1. prezentację własnego dorobku artystycznego
2. rozmowę z kandydatem/kandydatką
VI Komisja konkursowa oceni wiedzę kandydatek i kandydatów z zakresu sztuki, dorobek artystyczny i predyspozycje do pracy dydaktycznej, a następnie dokona wyboru kandy data/kandydatki któremu/której zostanie powierzone stanowisko Asystenta/Asystentki na
Wydziale Animacji i Intermediów. Komisja zastrzega sobie prawo uznania konkursu za nierozstrzygnięty.
VII Osoba wyłoniona w drodze konkursu, zobowiązana będzie uzyskać stosowne za świadczenie o zdolności do wykonywania pracy na danym stanowisku. W przypadku bra ku uzyskania takiego zaświadczenia Uniwersytet zastrzega sobie możliwość dokonania wyboru osoby, która uzyskała kolejną pozycję w konkursie.
VIII Rozstrzygnięcie konkursu: rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się dnia 06.12.2021 r. o godz. 10.00, w sali 206, budynek C, przy Pl. Wielkopolskim 9, w Poznaniu.
IX O wyniku konkursu każdy z kandydatek i kandydatów zostanie powiadomiony w dniu 06.12.2021 r. o godz. 15.00, w pokoju 401, budynek C, przy Pl. Wielkopolskim 9, w Poznaniu.