Opis stanowiska
R E K T O R
UNIWERSYTETU MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ W LUBLINIE
ogłasza konkurs na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Prawa Pracy w Instytucie Nauk Prawnych na Wydziale Prawa i Administracji UMCS
Nasze wymagania
- posiadanie stopnia naukowego doktora habilitowanego w dyscyplinie nauki prawne;
- posiadanie minimum dziesięcioletniego doświadczenia w pracy dydaktycznej na uczelniach wyższych
- posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych na kierunkach „Prawo” lub „Administracja” lub „Bezpieczeństwo wewnętrzne”
- pełnienie funkcji promotora prac magisterskich i licencjackich;
- posiadanie istotnego dorobku publikacyjnego w zakresie prawa pracy i prawa ubezpieczeń społecznych, w szczególności monografii, rozdziałów w monografiach, komentarzach i/lub systemach, artykułów w czasopismach punktowanych (min. 70 pkt) w okresie od 2019 r.;
- czynny udział z wystąpieniami/referatami w konferencjach naukowych;
- sprawowanie funkcji promotora w co najmniej jednym postępowaniu o nadanie stopnia doktora lub sporządzenie co najmniej jednej recenzji w postępowaniu habilitacyjnym lub doktorskim albo pozyskanie środków zewnętrznych na działalność badawczą lub dydaktyczną w Uniwersytecie;
- odbycie przynajmniej jednego stażu w ośrodku krajowym lub zagranicznym;
- udział w pracach redakcyjnych czasopisma prawniczego lub członkostwo w stowarzyszeniu naukowym krajowym lub międzynarodowym;
- doświadczenie w zakresie organizowania życia naukowego, przejawiające się w uczestnictwie w komitetach organizacyjnych konferencji naukowych;
- doświadczenie praktyczne lub eksperckie w zakresie prawa pracy i prawa ubezpieczeń społecznych;
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- biegła znajomość w mowie i piśmie przynajmniej jednego języka kongresowego.
Zakres obowiązków
- praca na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Prawa Pracy w Instytucie Nauk Prawnych na Wydziale Prawa i Administracji UMCS
Oferujemy
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w oparciu o umowę o pracę
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie skierowane do JM Rektora UMCS;
- odpis dyplomu doktora habilitowanego;
- kwestionariusz osobowy oraz życiorys albo CV;
- wykaz publikacji naukowych od 2015 r.;
- wykaz osiągnięć naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych;
- oświadczenie o spełnieniu wymogów, zgodnie z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571);
- oświadczenie kandydata, że UMCS będzie podstawowym miejscem pracy;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
- referencje, opinia o predyspozycjach do pracy badawczej i dydaktycznej.
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Prawa i Administracji pok. 210
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin
w zaklejonych kopertach z dopiskiem
„Dotyczy naboru na stanowisko profesora uczelni KPP”