Opis stanowiska
Wydział Zarządzania i Ekonomii, Katedra Marketingu zatrudni profesora uczelni na stanowisku badawczo-dydaktycznym na pełen etat. Poszukujemy osoby otwartej na współpracę w zespole, lubiącej pracę ze studentami, pełnej entuzjazmu oraz nastawionej na realizację badań i pozyskiwanie grantów.
Nasze wymagania
- stopień doktora habilitowanego w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości (lub w dyscyplinach pokrewnych) lub dotychczasowe zatrudnienie na stanowisku przynajmniej profesora uczelni w uczelni zagranicznej, w tym posiadanie stopnia doktora w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości (lub w dyscyplinach pokrewnych)
- wiedza z obszaru marketingu potwierdzona np. ukończeniem studiów na tego rodzaju kierunku, prowadzeniem zajęć na poziomie akademickim, publikacjami, udziałem w projektach, zatrudnieniem na stanowisku marketingowym
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na poziomie akademickim
- osiągnięcia naukowe potwierdzone publikacjami w czołowych czasopismach z listy Journal Citation Reports (JCR)
- realizowanie projektów badawczych jako kierownik
- staże lub zatrudnienie na uczelniach zagranicznych
- aktywność w zakresie pozyskiwania grantów badawczych potwierdzona uzyskanymi grantami badawczymi jako kierownik, w tym pozyskany przynajmniej jeden grant finansowany przez Narodowe Centrum Nauki (NCN)
- znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwiająca prowadzenie zajęć dydaktycznych i pisanie publikacji naukowych
- biegła znajomość komputerowych programów statystycznych takich jak SPSS
Mile widziane
- potwierdzona umiejętność pracy w zespołach międzynarodowych
Zakres obowiązków
- prowadzenie badań naukowych na poziomie europejskim i światowym, aktywność publikacyjna o zasięgu międzynarodowym oraz dążenie do uzyskania tytułu naukowego profesora
- prowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotów z zakresu marketingu w języku polskim i angielskim, realizowanych w Katedrze Marketingu, takich jak: podstawy marketingu, badania marketingowe, marketing usług, analiza rynku, marketing międzynarodowy, e-marketing, zachowania konsumentów
- pozyskiwanie finansowania i prowadzenie projektów badawczych w obszarze marketingowym
- prowadzenie prac badawczych i aktywność publikacyjna o zasięgu międzynarodowym
Oferujemy
- pracę w jednej z wiodących uczelni technicznych w Polsce
- akademicką kulturę organizacyjną opartą na zasadach szacunku
- stabilne warunki zatrudnienia
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- możliwość wypoczynku w Ośrodku Wczasowym Politechniki Gdańskiej położonym w malowniczym otoczeniu kaszubskich jezior i lasów
- wyjazdy zagraniczne w ramach programu Erasmus+
- szkolenia wewnętrzne
- dostęp do uczelnianej biblioteki
- możliwość przystąpienia do: grupowego pracowniczego ubezpieczenia na życie, prywatnej opieki medycznej, programu sportowo-rekreacyjnego Benefit (karta MultiSport)
- zajęcia sportowe prowadzone w obiektach Politechniki Gdańskiej
- na terenie kampusu: przedszkole, stanowiska do przewijania i punkty karmienia dzieci, punkty gastronomiczne, strefy relaksu oraz bezpłatne miejsca parkingowe
- dofinansowanie do wypoczynku
- preferencyjne pożyczki
- pracę w dobrze skomunikowanym miejscu
- i wiele więcej... Pełną listę korzyści znajdziesz na stronie: https://chr.pg.edu.pl/dolacz-donas
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- CV
- kopia dyplomu ukończenia studiów magisterskich
- kopia dyplomu doktorskiego
- kopia dyplomu doktora habilitowanego lub potwierdzenie zatrudnienia na stanowisku profesora uczelni w uczelni zagranicznej
- informacje o osiągnięciach zawodowych
- lista publikacji (chronologiczna)