Opis stanowiska
Starszy wykładowca do prowadzenia przedmiotów na kierunku aktorstwo specjalność aktorstwo teatru lalek w zakresie techniki mowy ze szczególnym uwzględnieniem mowy scenicznej związanej ze sztuką teatru ożywionej formy i logopedii artystycznej w Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Filii w Białymstoku.
Nasze wymagania
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone Ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz określone w Statucie Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza, tj.:
- 1) posiada tytuł magistra sztuki w zakresie sztuk teatralnych lub sztuk teatralnych i filmowych;
- 2) posiada udokumentowany dorobek artystyczny w dyscyplinie sztuki w zakresie mowy scenicznej związanej ze sztuką teatru ożywionej formy ze szczególnym uwzględnieniem logopedii artystycznej i mowy scenicznej;
- 3) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych;
- 4) inne wymagania stawiane kandydatowi: minimum 5 letnią praktykę w uczelni wyższej o profilu teatralnym, minimum 10 letnią praktykę zawodową w dziedzinie logopedii i techniki mowy.
Zakres obowiązków
- Obowiązki wynikające ze stanowiska nauczyciela akademickiego określone w § 19 ust. 1 Regulaminu Pracy Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza
- 1) Przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych, w tym w języku obcym, zaliczanych do pensum dydaktycznego, o którym mowa w §22, określonych w programach studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich.
- 2) Inne prace związane z procesem dydaktycznym, w tym:
- a) przeprowadzanie egzaminów, zaliczeń, kolokwiów bądź innych form weryfikacji efektów uczenia się, a także udział w egzaminach komisyjnych,
- b) udział w przeprowadzaniu oceny śródokresowej realizacji indywidualnego planu badawczego przez doktoranta,
- c) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przebiegiem procesu kształcenia studentów,
- d) przeprowadzenie konsultacji,
- e) dyżury dydaktyczne,
- f) kierowanie studenckimi praktykami zawodowymi lub sprawowanie opieki nad takimi praktykami,
- g) pełnienie funkcji opiekuna roku,
- h) opieka nad studentem studiującym wg indywidualnej organizacji studiów z opieką naukową,
- i) opieka nad kołami naukowymi,
- j) udział w hospitacji zajęć dydaktycznych,
- k) przygotowanie studentów do udziału w konkursach, imprezach kulturalnych i sportowych,
- l) przygotowanie wzorów opisów przedmiotów (sylabus),
- m) terminowe sporządzanie dokumentacji USOS,
- n) opieka nad studentem w ramach wymiany międzynarodowej.
- 3) Opracowywanie lub wdrażanie innowacyjnych metod kształcenia;
- 4) Upowszechnianie wyników działalności dydaktycznej w postaci podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych;
- 5) Prace służące zapewnianiu jakości kształcenia, w tym pozyskiwanie na rzecz uczelni akredytacji krajowych i międzynarodowych;
- 6) Pozyskiwanie lub realizację projektów dydaktycznych, popularyzację nauki lub twórczości artystycznej.
Oferujemy
- umowę o pracę na pełny etat
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Osoby kandydujące zobowiązane są złożyć następujące dokumenty: 1) zgłoszenie udziału w konkursie,
- 2) kwestionariusz osobowy osoby kandydującej (do pobrania ze strony https://akademia.at.edu.pl/konkursy-na-stanowiska/),
- 3) CV,
- 4) oryginał lub odpis dyplomu magistra w dziedzinie sztuki w zakresie sztuk teatralnych lub sztuk teatralnych i filmowych lub inny dokument poświadczający uzyskanie równorzędnego tytułu,
- 5) dokumentację dorobku artystycznego oraz opis działalności dydaktycznej,
- 6) oświadczenie, że Akademia Teatralna będzie podstawowym miejscem pracy w przypadku wygrania konkursu,
- 7) oświadczenie o niekaralności zgodnie z art. 113 pkt 2 oraz art. 20 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (do pobrania ze strony http://akademia.at.edu.pl/kariera/konkursy-na-stanowiska/),
- 8) oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym w kwestii przetwarzania danych osobowych (do pobrania ze strony http://akademia.at.edu.pl/kariera/konkursy-na-stanowiska/).
Dodatkowe informacje dla kandydata
1. Uczelnia zapewnia:
1) umowę o pracę na pełny etat w wymiarze 40 godzin tygodniowo (pierwsza umowa na co najmniej 12 miesięcy), pensum dydaktyczne 360 godzin.
2) wynagrodzenie w wysokości 4 685,00 zł brutto na dzień ogłoszenia konkursu.
2. Uczelnia nie zapewnia zakwaterowania.
3. Osoby kandydujące składają niezbędne dokumenty wyłącznie w wersji elektronicznej na adres mailowy: bkz@e-at.edu.pl do dnia 9 sierpnia 2024 roku.
4. Osoby kandydujące, których zgłoszenia uzyskają pozytywną ocenę formalną zostaną zaproszone na rozmowę. Niestawienie się osoby kandydującej na rozmowę skutkuje odrzuceniem zgłoszenia.
5. Komisja zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
6. Wynik konkursu nie jest równoznaczny z zatrudnieniem osoby kandydującej, a stanowi rekomendację w tym zakresie dla Rektora. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.
7. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 sierpnia 2024 roku.
8. Planowany termin zatrudnienia: 1 października 202