Opis stanowiska
Kandydat powinien spełniać warunki określone w ustawie Prawo o Szkolnictwie Wyższym i nauce
z dnia 20 lipca 2018 r. – (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 478 ze zm. ) i w Statucie AM.
Warunki, jakie powinien spełniać kandydat:
– tytuł zawodowy magistra w jednej z dyscyplin: inżynieria lądowa i transport, geodezja i kartografia, geografia, nauki o Ziemi i środowisku
– dobra znajomość następujących zagadnień: systemy informacji przestrzennej, modelowanie i przetwarzanie geodanych, infrastruktura informacji przestrzennej, geoinformatyka
– dobra znajomość oprogramowania GIS
– dobra znajomość języka angielskiego
– dobra znajomość języka polskiego (wykłady prowadzone w języku polskim)
Kandydatem może zostać osoba, która spełnia następujące wymogi określone w Ustawie Prawo
o Szkolnictwie Wyższym:
– ma pełną zdolność do czynności prawnych
– posiada kwalifikacje określone w Ustawie
– nie została ukarana prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwo umyślne
– korzysta w pełni z praw publicznych
Wymagane dokumenty od kandydatów:
– podanie, CV i kwestionariusz osobowy
– oryginały dyplomów potwierdzające posiadane kwalifikacje lub uwierzytelnione kopie (do wglądu)
– informacje o przebiegu pracy zawodowej
– zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do podjęcia pracy na ww. stanowisku
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Akademię Morską w Szczecinie.
Dokumenty należy składać do 09.09.2022 r. w Dziekanacie Wydziału Nawigacyjnego Akademii Morskiej
w Szczecinie, pok. 129, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin. Informacje udzielane są pod numerem telefonu 91 4809310
Termin rozstrzygnięcia konkursu 12.09.2022r.
O wynikach konkursu kandydat zostanie poinformowany dnia 13.09.2022 r. drogą mailową lub telefoniczną.