Opis stanowiska
- Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ogłasza konkurs otwarty na stanowisko
asystenta języka angielskiego w grupie pracowników dydaktycznych
w Studium Języków Obcych i Nauk Humanistyczno – Społecznych (2 etaty)
Opis zadań na stanowisku:
- prowadzenie zajęć z j. angielskiego na studiach pierwszego oraz drugiego stopnia (stacjonarnych i niestacjonarnych);
- prowadzenie zajęć z j. angielskiego związanych z kształceniem doktorantów;
- prowadzenie dokumentacji potwierdzającej osiągnięcie zamierzonych efektów uczenia się, w tym między innymi terminowe wprowadzanie ocen do systemu;
- udział w egzaminach w sesji egzaminacyjnej, egzaminach komisyjnych, egzaminach doktorskich i innych w ramach współpracy z innymi jednostkami uczelni;
- tłumaczenie ustne i pisemne z j. polskiego na j. angielski oraz z j. angielskiego na j. polski;
- podnoszenie kompetencji zawodowych przez udział w konferencjach, szkoleniach oraz kursach podnoszących kwalifikacje dydaktyczne;
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz jednostki i uczelni;
- prowadzenie konsultacji w wymiarze 4 godzin dydaktycznych w tygodniu;
- inne, wynikające z profilu i charakteru jednostki.
Wymagania wobec kandydata:
- posiada tytuł magistra filologii angielskiej;
- posiada minimum kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela j. angielskiego (należy wykazać w CV);
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego ogólnego i specjalistycznego (zbliżonego do profilu UPWr);
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem technik nauczania na odległość (należy wykazać w CV);
- posiada znajomość Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ/CEFR) oraz umiejętność opracowywana kursów profilowanych (należy wykazać w CV);
- posiada udokumentowany udział w szkoleniach, stażach lub kursach podwyższających kwalifikacje zawodowe, które będą oceniane pod kątem ich przydatności w pracy w SJOiNHS;
- posiada bardzo dobrą znajomości metodyki nauczania języków obcych (należy wykazać w CV);
- posiada doświadczenie w tłumaczeniu ustnym i pisemnym z j. polskiego na j. angielski oraz z j. angielskiego na j. polski (należy wykazać w CV);
- wykazuje się gotowością do prowadzenia zajęć na studiach pierwszego i drugiego stopnia (stacjonarnych i niestacjonarnych) oraz do prowadzenia zajęć w godzinach porannych i/lub wieczornych;
- spełnia kryteria wskazane w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce:
- korzysta z pełni praw publicznych;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych;
- nie był/-ła skazany/-a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie został/-ła ukarany karą dyscyplinarną wydalenia z pracy z uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat lub pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat.
Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy;
- atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- curriculum vitae (należy wpisać punkty z wymagań wobec kandydata wraz z opiniami i referencjami – jeśli posiada);
- skany dyplomów, certyfikatów, zaświadczeń o ukończonych szkoleniach lub kursach, potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (pobierz plik nr 1)
- oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, (pobierz plik nr 2)
- oświadczenie o podstawowym miejscu pracy, (pobierz plik nr 3)
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres: hr@upwr.edu.pl w terminie do dnia 02.07.2023 z dopiskiem w tytule maila: „Asystent w SJOiNHS”.
- Dokumenty powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
- Zawarcie informacji:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego; - zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego.
- Przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki. - Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.