Opis stanowiska
Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza
konkurs otwarty na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w niepełnym wymiarze etatu
w Studium Języków Obcych i Nauk Humanistyczno-Społecznych
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Stanowisko finansowane jest z Projektu POWR 03.05.00-IP.08-00-REG/18 o tytule „Zrównoważony Rozwój uczelni w celu realizacji programu „Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia” na rzecz Rozwoju Regionalnego.
Opis zadań na stanowisku:
· przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych,
· podnoszenie kompetencji zawodowych,
· prace o charakterze organizacyjnym
Wymagania obligatoryjne:
· tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera albo równorzędny w zakresie nauk inżynieryjno-technicznych, rolniczych, przyrodniczych, ścisłych, medycznych lub społecznych (ekonomia i finanse, prawo),
· dobra znajomość języka polskiego
· doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
· posiadanie kwalifikacji określonych w ustawie i statucie Uczelni,
· nie został/-ła ukarany karą dyscyplinarną wydalenia z pracy z uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat lub pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat,
· ma pełną zdolność do czynności prawnych;
· korzysta z pełni praw publicznych,
· nie był/-ła skazany/-a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie:
· doświadczenie w prowadzeniu przedmiotu, którego treści programowe związane są z przedsiębiorczością, innowacyjnością i kreatywnością lub
· doświadczenie praktyczne wynikające z pracy w biznesie (np. transfer wiedzy, realizacja projektów z instytucjami naukowymi, spółki spin-off i startup),
· dyspozycyjność i gotowość do pracy na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych wszystkich stopni na różnych kierunkach UPWr.
· doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
· doświadczenie w patentowaniu nowych rozwiązań i technologii oraz w ich komercjalizacji,
· dorobek naukowy w zakresie rozwoju przedsiębiorczości i/lub innowacyjności udokumentowany publikacjami ogłoszonymi w czasopismach naukowych lub na konferencjach naukowych,
· doświadczenie w pracy w instytucjach wspierających przedsiębiorczość i innowacje (agencje międzynarodowe lub krajowe, klastry technologiczne, parki technologiczne, inkubatory przedsiębiorczości, fundusze inwestycyjne itp.) jako mentor, ekspert, członek komitetu inwestycyjnego lub równorzędne,
· doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, coachingu, mentoringu dla kadry zarządzającej przedsiębiorstwami lub wspierającej innowacyjność,
· znajomość zasad systemu kształcenia opartego na Polskiej Ramie Kwalifikacji oraz umiejętność opracowywania kart przedmiotów,
· doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem platformy e-learningowej,
· znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Oferujemy:
zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy, na czas określony
wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
możliwość rozwoju zawodowego,
atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce,
oświadczenie o podstawowym miejscu pracy,
skany dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie,
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w formie elektronicznej na adres hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w tytule e-maila: kandydat na asystenta POWR 3.5 REG) w terminie do dnia………. 2021 roku, dostarczyć osobiście lub droga pocztową na adres:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Dział Kadr i Płac
ul. Norwida 25
50-375 Wrocław
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Nauki i Edukacji.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie
w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.