Wykładowca stanowisko dydaktyczne

  • Miejsce: Warszawa
  • Forma zatrudnienia: część etatu, umowa o pracę, umowa zlecenie, samozatrudnienie (B2B)
  • Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych
  • nauki biologiczne

Opis stanowiska

Szkoła Edukacji oferuje dzienne studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego, łączące teorię i praktykę w dualnym systemie studiów. Projekt realizowany jest we współpracy z Teachers College Uniwersytetu Columbia. Obecnie szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko wykładowcy/wykładowczyni dydaktyki biologii.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy z dorosłymi: w prowadzeniu z sukcesem i zamiłowaniem zajęć ze studentami (w ramach szkoły wyższej) bądź doświadczenia szkoleniowego (w edukacji pozaformalnej)
  • udokumentowana szersza refleksja nad edukacją (np. publikacje, wystąpienia konferencyjne, opublikowane materiały dydaktyczne, praca w projektach edukacyjnych)
  • znajomości języka angielskiego w stopniu niezbędnym do pracy z tekstem w tym języku
  • zdolność do refleksyjnego, krytycznego spojrzenia na własne nauczanie oraz do prezentowania własnych doświadczeń w sposób przydatny dla innych
  • umiejętność analizowania procesów nauczania i uczenia się uczniów
  • otwartość na nowe perspektywy, chęć uczenia się
  • umiejętność i chęć pracy w zespole
  • dyspozycyjność minimum jeden dzień tygodniowo (w tym wybrane weekendy) w formule hybrydowej

Mile widziane

  • Dodatkowym atutem będzie nauczycielskie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą

Zakres obowiązków

  • prowadzenie (lub będą współprowadziły według zasad co-teachingu) dydaktyki biologii w oparciu o autorski sylabus wpisujący się w ramowy program kształcenia w Szkole Edukacji
  • udział w pracach kadry, w szczególności współtworzenie i ewaluacja programu Szkoły Edukacji

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz wymiaru pracy dla Szkoły Edukacji
  • pracę w Warszawie, w komfortowej przestrzeni edukacyjnej z zapleczem nowoczesnych pomocy dydaktycznych
  • współpracę z zespołem osób pasjonujących się edukacją
  • współudział w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnego programu kształcenia nauczycieli opracowanego we współpracy z Teachers College z Uniwersytetu Columbia w Nowym Jorku
  • możliwości dalszego podnoszenia kwalifikacji

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • CV
  • dokumenty potwierdzające szerszą refleksję nad edukacją (np. publikacje, wystąpienia konferencyjne, opublikowane materiały dydaktyczne, praca w projektach edukacyjnych);
  • pisemna wypowiedź na jeden z poniższych tematów: (max. 2 strony) 1. Jakie są Pana/i zdaniem mocne strony i słabości programów kształcenia nauczycieli w Polsce? Proszę wybrać jedno wyzwanie i przedstawić swój pomysł na jego rozwiązanie. 2. W Pana/i opinii, jakich kompetencji szczególnie potrzebują nauczyciele (do wyboru: matematyki/literatury i języka polskiego/biologii lub nauczyciele w ogóle) rozpoczynający dziś pracę w polskich szkołach? Prosimy wybrać jedną z nich i zaproponować, w jaki sposób mogłaby być rozwijana w podyplomowym programie kształcenia nauczycieli.

Weź udział w rekrutacji