Opis stanowiska
Zielona Góra 15.06.2022 r.
Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego
Ogłasza konkurs
na stanowisko profesora Uczelni (w grupie dydaktycznej)
W Instytucie Nauk Medycznych
Do konkursu przystąpić mogą osoby spełniające wymogi określone w Ustawie Prawo
o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. oraz posiadają udokumentowany dorobek w zakresie nauki, dydaktyki
i kształcenia kadr odpowiadający wymogom stawianym kandydatowi na stanowisko Profesora Uczelni.
Od kandydatów na stanowisko Profesora Uczelni oczekuje się:
§ ukończenia studiów na kierunku lekarskim,
§ posiadanie tytułu doktora habilitowanego nauk medycznych,
§ posiadanie tytułu specjalisty w dziedzinie pediatrii, hematologii i onkologii dziecięcej,
§ posiadanie wieloletniego doświadczenia dydaktycznego,
§ posiadanie dorobku naukowego,
§ znajomości języka angielskiego.
Kandydaci powinni złożyć w sekretariacie Instytutu Nauk Medycznych następujące dokumenty:
§ Podanie do JM Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego.
§ Życiorys i kwestionariusz osobowy.
§ Kopię dyplomu ukończenia studiów.
§ Kopię dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułów doktora nauk medycznych oraz doktora habilitowanego nauk medycznych.
§ Kserokopie dokumentów potwierdzających uzyskanie specjalizacji w/w specjalności.
§ Informacja o aktywności dydaktycznej, naukowej i organizacyjnej.
§ Dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego (poziom biegłości min. B2) w stopniu pozwalającym na prowadzenie zajęć dydaktycznych lub oświadczenie na piśmie o znajomości prowadzenia wykładów w języku angielskim.
Termin składania zgłoszeń upływa: 15.07.2022 r.
Dokumenty prosimy składać na adres:
Instytut Nauk Medycznych UZ; ul. Zyty 28, 65-046 Zielona Góra
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później niż w ciągu 2 miesięcy od jego ogłoszenia.
Planowany termin zatrudnienia: 1 października 2022 r.
Uniwersytet Zielonogórski zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłaniania kandydata.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą przy ulicy Licealnej 9, 65-417 Zielona Góra. Ponadto informujemy, że:
• Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przy pomocy adresu e-mail: IOD@adm.uz.zgora.pl lub telefonicznie tel. 603474724.
• Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane prze Uniwersytet Zielonogórski w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko wykładowcy. Na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art.23 ust.1 pkt.1 ustawy o ochronie danych osobowych),
• Pani/Pana dane będą przetwarzane do rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty,
• Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych,
• Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem,
• Dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji,
• Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.