Nasze wymagania
- 1. tytuł zawodowy magistra na kierunku zdrowie publiczne lub pokrewnym,
- 2. dodatkowy atut: - doświadczenie w realizowaniu zajęć dydaktycznych odpowiadających tematycznie profilowi Zakładu (polityka społeczna i zdrowotna, międzynarodowe problemy zdrowia, zarządzanie w ochronie zdrowia itp.), - doświadczenie w realizacji projektów powiązanych tematycznie z profilem Zakładu, w szczególności doświadczenie w zakresie współpracy międzynarodowej, - doświadczenie związane z rozpowszechnianiem wyników działalności naukowej w postaci uczestnictwa w konferencjach oraz autorstwa publikacji naukowych, w szczególności anglojęzycznych,
- 3. znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w środowisku naukowym oraz realizację zajęć dydaktycznych. Dodatkowy atut - potwierdzenie stosownym certyfikatem,
- 4. w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Zakres obowiązków
- obowiązujący na stanowisku asystenta dydaktycznego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. pisemna deklaracja wyrażająca chęć przystąpienia do konkursu, adresowana do Rektora,
- 2. podpisane CV z opisem kwalifikacji zawodowych oraz przebiegiem dotychczasowego zatrudnienia (jeżeli dotyczy), wraz z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, w szczególności: dyplomu ukończenia studiów wyższych, zaświadczenia o uznaniu dyplomu zagranicznego za równoważny z dyplomem polskim (jeżeli dotyczy),
- 5. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (wykaz publikacji z podaną punktacją w skali IF, punktacją ministerialną, posiadane certyfikaty itp.).
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty można również przesłać w formie elektronicznej jako podpisany dokument z wykorzystaniem profilu zaufanego na adres kadry@sum.edu.pl (podpisany dokument to plik PDF pobrany ze strony po wykonaniu podpisu https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego do 2 m-cy od dnia ogłoszenia konkursu Uczelnia skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny. Wynik konkursu nie jest równoznaczny z zatrudnieniem kandydata, a stanowi rekomendację w tym zakresie dla Rektora. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor. Informacja o wyniku konkursu zostanie opublikowana na stronie internetowej www.sum.edu.pl, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach i ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego