Adiunkt

Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Instytutu Ekonomii Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ogłasza konkurs
na stanowisko adiunkta
w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w dyscyplinie ekonomia i finanse
w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych
Instytutu Ekonomii Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

Nasze wymagania

  • O stanowisko to mogą ubiegać się kandydaci spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 742, z późn. zm.) i Statucie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz posiadają stopień naukowy doktora w dyscyplinie ekonomia i finanse lub nauk ekonomicznych.
  • Od kandydata/kandydatki wymagane są:  zainteresowania naukowe dotyczące ekonomii międzynarodowej, biznesu międzynarodowego, stosunków międzynarodowych,
  •  doświadczenie w zakresie przygotowywania i realizacji projektu finansowanego ze źródeł zewnętrznych,
  •  bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w przypadku obcokrajowców – dobra znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie, w stopniu pozwalającym na prowadzenie zajęć dydaktycznych,
  •  doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym w obszarze negocjacji i/lub projektów,
  •  doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć ze studentami w szkolnictwie wyższym,
  •  w przypadku zatrudnienia, złożenie oświadczenia pracownika o wyrażeniu zgody na zaliczenie do pracowników prowadzących działalność naukową (liczba N) w UEK,
  •  w przypadku zatrudnienia, złożenie oświadczenia pracownika o prowadzeniu działalności naukowej w dyscyplinie ekonomia i finanse.

Zakres obowiązków

  • 1) prowadzenie zajęć dydaktycznych na poziomie akademickim w języku polskim i angielskim,
  • 2) aplikowanie i realizacja badań naukowych mono- i interdyscyplinarnych w ramach grantów krajowych i zagranicznych,
  • 3) przygotowanie i publikacja wyników badań,
  • 4) współudział w organizacji konferencji i innych wydarzeń popularyzujących naukę,
  • 5) działalność organizacyjna na rzecz Katedry i Uczelni,
  • 6) realizacja zadań i obowiązków powierzonych przez przełożonych.

Oferujemy

  • Planowane zatrudnienie w pełnym wymiarze etatu od dnia 1 października 2023 roku na okres dwóch lat z możliwością przedłużenia.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Wymagane dokumenty: 1) wniosek własny i życiorys, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, 3) kopia dyplomu uzyskania stopnia naukowego doktora (w przypadku dyplomów sporządzonych w języku innym niż polski także uwierzytelnione tłumaczenie dokumentu na język polski oraz (jeśli dotyczy) zaświadczenie o równoważności dyplomu z polskim stopniem naukowym), 4) wykaz doświadczenia praktycznego w zakresie dydaktyki i badań naukowych, w tym szkoleń, staży i stypendiów, 5) informacje i ewentualne opinie na temat: a) zainteresowań naukowych, b) doświadczenia dydaktycznego, w tym w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, c) działalności publikacyjnej, d) udziału w wydarzeniach popularyzujących naukę takich jak konferencje naukowe, seminaria naukowe jak też udział w projektach naukowo-badawczych, 6) oświadczenie lub kopia zaświadczenia potwierdzającego bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, a dla obcokrajowców również oświadczenie lub kopia zaświadczenia potwierdzającego dobrą znajomość języka polskiego, 7) oświadczenie, że z chwilą podjęcia pracy Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie będzie podstawowym miejscem pracy*, 8) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce*, 9) deklaracja kandydata w sprawie oświadczenia upoważniającego do zaliczenia do pracowników prowadzących działalność naukową (tzw. liczba N) oraz w sprawie oświadczenia o dziedzinie i dyscyplinie naukowej, które reprezentował będzie w przypadku jego zatrudnienia w UEK*, 10) oświadczenie o braku pokrewieństwa na podstawie art. 118 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce*, 11) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w trakcie procesu rekrutacji – w załączeniu.
  • W przypadku dokumentów sporządzonych w języku innym niż polski należy dołączyć tłumaczenie dokumentu na język polski.

Załączniki