Opis stanowiska
asystent badawczo-dydaktyczny, Nauki inżynieryjno-techniczne, Inżynieria mechaniczna
do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113, 116 ust. 2 pkt 3) Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
https://urk.edu.pl/zasoby/77/oswiadczenie_nauczyciela_art_113.doc
oraz zgodnie ze Statutem UR odpowiadają następującym kryteriom kwalifikacyjnym:
https://bip.malopolska.pl/urkrakow,a,2218877,statut-uniwersytetu-rolniczego-im-hugona-kollataja-w-krakowie-obowiazujacy-od-1-stycznia-2023-r-teks.html
Nasze wymagania
- 1. stopień naukowy doktor: w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych, dyscyplina: inżynieria mechaniczna,
- 2. udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
- 3. udokumentowany staż i zatrudnienie w przedsiębiorstwie z zakresu energetyki wodnej,
- 4. udokumentowana umiejętność posługiwania się narzędziami w analizie danych (np. programowanie wizualne lub język R/ Python)
Mile widziane
- 1.kwalifikacje w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń wchodzących w skład małej energetyki wodnej (MEW),
- 2. autor/ współautor minimum jednej publikacji naukowej z zakresu wykorzystania źródeł energii odnawialnej
- 3. znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym samodzielne pisanie publikacji naukowych w tym języku oraz wygłaszanie doniesień na konferencjach naukowych, a także prowadzenie zajęć dydaktycznych
- 4. udokumentowane przygotowanie pedagogiczne (w przypadku braku, po zatrudnieniu osoba będzie zobowiązana do uzupełnienia takich kwalifikacji);
- 5.umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zdolności organizacyjne;
- 6. doświadczenie w organizowaniu konferencji naukowych;
Zakres obowiązków
- Regulaminu Pracy URK - zakres zadań i obowiązków nauczyciela akademickiego https://bip.malopolska.pl/urkrakow,a,1676968,zarzadzenie-nr-1752019-rektora-ur-w-krakowie.html
Oferujemy
- 1. stabilne zatrudnienie;
- 2. wsparcie naukowe i możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego;
- 3. dostęp do infrastruktury badawczej;
- 4. benefity w postaci m.in. Karty Multisport, zajęć sportowych, możliwość skorzystania z pakietów medycznych, ubezpieczenia grupowego;
- 5. dodatkowe świadczenia socjalne.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. CV;
- 2. kwestionariusz osobowy; https://bso.urk.edu.pl/zasoby/77/kwestionariusz_kandydat.pdf
- 3. kopia dyplomu ukończenia studiów;
- 4. kopia dyplomu doktora,
- 5. informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym Wypełnione i podpisane oświadczenia:
- - oświadczenie stwierdzające, że UR będzie podstawowym miejscem pracy z chwilą podjęcia zatrudnienia; https://urk.edu.pl/zasoby/77/osw_podstawowe_msc_pracy.pdf
- - oświadczenie w trybie art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; https://urk.edu.pl/zasoby/77/oswiadczenie_nauczyciela_art_113.doc
- - klauzuli informacyjnej RODO dla kandydatów do pracy; https://iod.urk.edu.pl/zasoby/184/klauzula_art13_rekrutacja_pracownikow.pdf