Opis stanowiska
Poszukujemy pracownika dydaktycznego, który pełniłby funkcję prodziekana oraz odpowiadał za prowadzenie zajęć na kierunkach praktycznych. Do obowiązków należeć będzie opracowanie i nadzór nad strategią rozwoju Wydziału, koordynowanie działań projakościowych oraz nadzór nad dokumentacją programów kształcenia. Osoba na tym stanowisku będzie wykonywać decyzje Rektora i Dziekana oraz uchwały Rady Wykonawczej i Senatu dotyczące funkcjonowania Wydziału. Dodatkowo, będzie wspierać Dziekana i Dyrektorów Programów oraz uczestniczyć w promocji kierunków studiów. Będzie odpowiedzialny za przygotowanie dokumentacji na potrzeby komisji akredytacyjnych oraz raportowanie. W zakresie dydaktyki, poprowadzi zajęcia w języku polskim i angielskim na kierunkach Turystyka i Rekreacja oraz Turystyka i Hotelarstwo. Dodatkowo, sprawuje opiekę nad pracami dyplomowymi, recenzuje je oraz przewodniczy komisjom egzaminacyjnym. Zajmuje się również nadzorem nad realizacją studenckich praktyk zawodowych.
Nasze wymagania
- Posiadanie co najmniej stopnia naukowego doktora w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, ekonomia i finanse lub nauki o kulturze fizycznej.
- Wykazywanie się doświadczeniem i dorobkiem naukowym w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości, nauk o kulturze fizycznej lub dyscypliny ekonomia i finanse.
- Posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w programie kształcenia: Turystyka i Rekreacja, Hotelarstwo, Zarządzanie (minimum 2 lata).
- Posiadanie biegłej znajomości języka angielskiego umożliwiającej prowadzenie zajęć w tym języku (C1).
- Posiadanie doświadczenia w pracy zawodowej zgodnego z kierunkiem kształcenia (minimum 2 lata).
- Organizacja pracy.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów/wypracowywania kompromisów.
- Umiejętności interpersonalne.
Mile widziane
- Znajomość prawa o szkolnictwie wyższym i nauce.
- Dwuletnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć w języku polskim i angielskim na kierunku Turystyka i Rekreacja, Zarządzanie, Hotelarstwo.
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w branży turystycznej.
Zakres obowiązków
- Opracowywanie i nadzór nad strategią rozwoju Wydziału oraz projekt wydziałowego systemu zapewnienia jakości kształcenia.
- Koordynowanie działań projakościowych w zakresie kształcenia na kierunkach studiów. Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją programów kształcenia. Zapewnienie prawidłowej organizacji toku studiów.
- Wykonywanie decyzji Rektora i Dziekana oraz uchwały Rady Wykonawczej i Senatu dotyczących funkcjonowania Wydziału.
- Udział w działaniach promujących kierunki studiów prowadzone na Wydziale.
- Wsparcie Dziekana i Dyrektorów Programów w zakresie podejmowania decyzji dotyczących obsady kierunków oraz dbałość o minimum kadrowe.
- Wsparcie Dziekana i Dyrektorów Programów w zakresie tworzenia i kompletowania prawidłowej dokumentacji na potrzeby krajowych i zagranicznych komisji akredytacyjnych. Przygotowywanie raportów do celów wewnętrznych oraz sprawozdawczych;.
- Inicjowanie oraz realizacja działań na rzecz rozwoju wydziału, w tym oferty dydaktycznej.
- Wsparcie Dziekana w zakresie podejmowania decyzji w istotnych sprawach dotyczących studentów.
- Utrzymywanie oraz inicjowanie relacji z partnerami branżowymi, instytucjami edukacyjnymi oraz innymi podmiotami współpracującymi rozwój Wydziału.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim z zakresu zarządzania, ekonomii i finansów lub nauk o kulturze fizycznej na kierunkach Turystyka i Rekreacja (I stopień) i Turystyka i Hotelarstwo (II stopień).
- Sprawowanie opieki promotorskiej nad przygotowywaniem przez studentów prac dyplomowych na studiach I i II stopnia.
- Recenzowanie prac dyplomowych oraz przewodniczenie i udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe.
- Aktywny udział w organizacji procesu dydaktycznego.
- Nadzór na realizacją studenckich praktyk zawodowych.
Oferujemy
- Wyjazdy dydaktyczne i szkoleniowe w ramach Erasmus+
- Szkolenia organizowane dla poszczególnych grup pracowników (w pełni finansowane przez pracodawcę).
- Dostęp do świadczeń dodatkowych • atrakcyjne ceny opieki medycznej - Allianz, Enelmed, • ubezpieczenie na życie PZU, • bezpłatny parking podziemny, • dostęp do lekarza na Uczelni, • dopłata do okularów, • zniżki do posiłków w stołówce Uczelni, • 50% dofinansowania do karty Multisport,.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Podanie do JM Rektor Szkoły Głównej Turystyki I Hotelarstwa Vistula z prośbą o zatrudnienie na w/w stanowisku.
- CV, kwestionariusz osobowy, oświadczenie o dziedzinie i dyscyplinie, dokumenty poświadczające uzyskanie stopnia naukowego doktora.
- Wykaz dorobku naukowego, udział w projektach.
- Dokumenty potwierdzające dorobek praktyczny.
- Oświadczenie, że Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula będzie podstawowym miejscem pracy z dniem zatrudnienia.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.