Nasze wymagania
- spełnianie wymagań określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
- stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk społecznych lub stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk humanistycznych;
- zaawansowana wiedza z zakresu teorii i praktyki współczesnego zarządzania
- udokumentowany dorobek naukowy i publikacyjny w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości;
- doświadczenie w pracy dydaktyczno-naukowej w uczelni wojskowej lub cywilnej w zakresie nauki o zarządzaniu i jakości, a zwłaszcza: nauki o organizacji, zarządzania kapitałem organizacyjnym, zarządzania ochroną własności intelektualnej;
- doświadczenie w kierowaniu i realizowaniu prac naukowo-badawczych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości;
- gotowość do uczestniczenia w pracach naukowo-badawczych prowadzonych w środowisku krajowym i międzynarodowym;
- doświadczenie w prowadzeniu prac dyplomowych, licencjackich i magisterskich;
- dobra znajomość przynajmniej jednego języka konferencyjnego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami;
- w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć ze studentami na kierunku Zarządzanie, zwłaszcza w zakresie: nauki o organizacji, zarządzania kapitałem organizacyjnym, zarządzania ochroną własności intelektualnej;
- prowadzenie wykładów i ćwiczeń na różnych kierunkach studiów z zakresu Podstaw zarządzania i przedsiębiorczości oraz Ochrony własności intelektualnej;
- prowadzenie seminariów dyplomowych i uczestniczenie w procedurach dyplomowania studentów na kierunku Zarządzanie;
- uczestniczenie w pracach organizacyjnych na rzecz procesów badawczo - dydaktycznych;
- prowadzenie badań naukowych w zakresie dyscypliny: nauka o zarządzaniu i jakości;
- publikowanie wyników badań w wysoko punktowanych polskich i zagranicznych czasopismach naukowych.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- życiorys zawodowy (cv.); informacja o zainteresowaniach naukowych, osiągnięciach naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych;
- wykaz publikacji z ostatnich 5 lat, wraz z aktualną punktacją określoną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki;
- liczba cytowań oraz Index Hirsha według bazy Web of Science i Google Scholar;
- wniosek o zatrudnienie do Rektora WAT;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych;
- oświadczenie, czy Wojskowa Akademia Techniczna będzie podstawowym miejscem pracy;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; braku skazania prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz braku ukarania karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo i szkolnictwie wyższym i nauce;
- klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w WAT;
- kwestionariusz osobowy;
- oświadczenie osoby podejmującej zatrudnienie - o braku przeciwskazań do rozpoczęcia pracy w jednostce organizacyjnej lub zespole pracowników Akademii;
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje i dotychczasowy przebieg pracy zawodowej – kserokopia.
- Dokumenty do pobrania na stronie biuletynu informacji publicznej WAT https://bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261-83-95-24
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów, proszę zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.