Opis stanowiska
stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości
na Wydziale Ekonomicznym UMCS
Nasze wymagania
- posiadanie stopnia naukowego doktora w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości lub pokrewnej;
- posiadanie znaczącego dorobku naukowego;
- posiadanie dorobku naukowego po uzyskaniu stopnia doktora;
- doświadczenie dydaktyczne i organizacyjne oraz legitymowanie się czynnym udziałem w życiu naukowym;
- praktyczna znajomość programów komputerowych przydatnych w analizie danych oraz w opracowywaniu materiałów dydaktycznych, w szczególności dotyczy to znajomości podstaw programów: SPSS, Python, R;
- biegła znajomość (w mowie i piśmie) języka polskiego i angielskiego;
- umiejętności analityczne;
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu;
- zainteresowania naukowe związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych w zarządzaniu.
Zakres obowiązków
- w zakresie działalności badawczej: prowadzenie i uczestniczenie w badaniach naukowych lub pracach zgodnie z zasadami etyki pracownika naukowego; pozyskiwanie środków na badania naukowe, prace rozwojowe lub działalność artystyczną, w szczególności poprzez aplikowanie w konkursach i współpracę z podmiotami gospodarczymi; rozpowszechnianie wyników badań naukowych i prac rozwojowych poprzez ich publikowanie; aktywne uczestnictwo w konferencjach i seminariach naukowych; podejmowanie działań mających na celu rozwój zawodowy.
- w zakresie działalności dydaktycznej: rzetelne prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach stosunku pracy, w wymiarze rocznym określonym dla danego stanowiska.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony od dnia 1 października 2024 r. do dnia 30 września 2025 r., w podstawowym miejscu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie skierowane do JM Rektora UMCS;
- dokument potwierdzający uzyskanie stopnia naukowego doktora;
- kwestionariusz osobowy oraz życiorys albo CV;
- wykaz publikacji i osiągnięć naukowych;
- wykaz osiągnięć dydaktycznych i organizacyjnych;
- oświadczenie o spełnieniu wymogów, zgodnie z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 ze zm.);
- oświadczenie kandydata, że UMCS będzie podstawowym miejscem pracy;
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);
- referencje, opinia o predyspozycjach do pracy badawczej i dydaktycznej.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Zgłoszenie do konkursu należy dostarczyć osobiście, przesłać na adres pocztowy
lub drogą elektroniczną w postaci plików pdf na adres e-mail bogumila.brzuchala@mail.umcs.pl
Weź udział w rekrutacji
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Ekonomiczny /pok. 313/
Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin
w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko adiunkta w Katedrze Marketingu”