Opis stanowiska
Oczekuje się, że kandydat(ka) będzie z zaangażowaniem prowadzić zajęcia dydaktyczne dla studentów I i II stopnia różnych wydziałów Politechniki Wrocławskiej, a także angażować się w prace organizacyjne Katedry oraz Wydziału. Zakres tematyki zajęć dydaktycznych obejmuje kursy związane z fizyką ogólną, fizyką ciała stałego, metodami doświadczalnymi i informatycznymi fizyki ciała stałego, nanotechnologią i nanomateriałami.
Nasze wymagania
- stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauk fizycznych lub pokrewnej
- kompetencje dydaktyczne w zakresie fizyki, fizyki lub fizykochemii ciała stałego, nanotechnologii, metod doświadczalnych i informatycznych fizyki ciała stałego
- dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w formie ćwiczeń laboratoryjnych i rachunkowych, w języku polskim i angielskim, w zakresie fizyki ogólnej, doświadczalnej fizyki ciała stałego, fizyki i fizykochemii nanostruktur, nanotechnologii
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym w szczególności zagranicznymi
- ustawiczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- wykonywanie zleconych przez przełożonych prac organizacyjnych na rzecz Katedry, Wydziału i Uczelni, związanych z prowadzoną działalnością dydaktyczną.
Oferujemy
- zatrudnienie w prestiżowej Uczelni,
- pracę w środowisku akademickim na najwyższym światowym poziomie,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- wsparcie socjalne; dostępność atrakcyjnych programów motywacyjnych i pakietów opieki medycznej dedykowanych pracownikom PWr
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. Zgłoszenie przystąpienia do konkursu adresowane do Rektora, zawierające adres poczty elektronicznej kandydata oraz numer referencyjny konkursu https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy;
- 2. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy;
- 3. Kopia dokumentu stwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego lub potwierdzenie złożenia rozprawy; ostateczny dokument potwierdzający uzyskanie stopnia naukowego, prawnie uznawany w Polsce, musi zostać dostarczony co najmniej 6 tygodni przed rozpoczęciem zatrudnienia;
- 4. Opinia opiekuna naukowego, lidera grupy badawczej lub kierownika jednostki, w której pracował(a) kandydat(ka); opinia powinna zostać przesłana bezpośrednio do Dziekana Wydziału Podstawowych Problemów Techniki w formie elektronicznej na adres wppt.konkursy@pwr.edu.pl;
- 5. Jeden plik PDF, zawierający: a. Krótką informację o dotychczasowym przebiegu kariery akademickiej lub zawodowej kandydata/kandydatki: wykształcenie, tytuły zawodowe, stopnie i tytuły naukowe (dyscyplina, miejsce, rok, promotor), poprzednie i aktualne zatrudnienie; b. Autoreferat zawierający informację o doświadczeniu dydaktycznym i kompetencjach dydaktycznych oraz działalności organizacyjnej z ostatnich 5 lat. Opcjonalnie autoreferat może zawierać informacje o aktywności naukowej.
- 6. Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotycząca przetwarzania danych osobowych https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy;
- 7. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy;
- 8. Oświadczenie Kandydata/Kandydatki, że w przypadku wygrania konkursu Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Konkurs na 2 stanowiska adiunkta.
( Całość informacji w załączonym pliku)
Składanie dokumentów wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail wppt.konkursy@pwr.edu.pl.
Wszelka korespondencja związana z konkursem kierowana będzie w formie elektronicznej na adres e-mail podany we wniosku.
Wzory dokumentów/oświadczeń, które należy złożyć razem z dokumentami konkursowymi znajdują się na stronie: https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy.
W tytule wiadomości prosimy zaznaczyć nr referencyjny konkursu. Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Wszelkich informacji na temat przebiegu konkursu udziela asystentka/asystent ds. kadr pod adresem poczty elektronicznej wppt.konkursy@pwr.edu.pl.
Uczelnia zastrzega, że konkurs może zostać nierozstrzygnięty bez podania przyczyn.