Opis stanowiska
Dziekan Wydziału Mechaniczno-Energetycznego ogłasza konkurs otwarty na stanowisko Asystenta badawczo-dydaktycznego do Katedry Inżynierii Konwersji Energii.
Nasze wymagania
- Dyplom mgr inż. z dziedziny Nauk Inżynieryjno-Technicznych lub w Dyscyplinie Inżynieria Środowiska, Górnictwo i Energetyka.
- Dorobek naukowy udokumentowany publikacjami w renomowanych czasopismach o zasięgu światowym (Lista MEiN, Lista Filadelfijska).
- Szczególne zainteresowania z obszaru: magazynowania ciepła w materiałach zmiennofazowych i adsorpcyjnych, mechaniki płynów, chemii.
- Umiejętność obsługi programów: MS Office, COMSOL.
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie dydaktyczne (udokumentowane).
- Znajomość języka angielskiego oraz bardzo dobra znajomość języka polskiego.
- Pracowitość, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków
- Współprowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych oraz przygotowywanie publikacji.
- Kształcenie i wychowywanie studentów.
- Prowadzenie zajęć ze studentami w zakresie następujących przedmiotów: Mechanika, Mechanika Płynów, Wytrzymałość Materiałów.
- Modernizację i rozwój laboratoriów dydaktycznych oraz badawczych.
- Przygotowanie materiałów dydaktycznych.
- Uczestniczenie w pracach organizacyjnych Uczelni i Wydziału.
- Udział w pozyskiwaniu i realizacji projektów badawczych w Katedrze.
- Podnoszenie kwalifikacji.
Oferujemy
- Praca w prestiżowej Uczelni.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę - umowa na czas określony.
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + dodatek za staż pracy (od 3 do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy).
- Pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe).
- Atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
- Możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami.
- Możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Impreza Mikołajowa).
- Perspektywy rozwoju: możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udział szkoleniach, kursach, uczestnictwo w konferencjach naukowych, samodzielność w pozyskiwaniu projektów/zleceń/grantów.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. Zgłoszenie przystąpienia do konkursu adresowane do Rektora LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3a) Link EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3a1)
- 2. Syntetyczny życiorys.
- 3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy Link EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy
- 4. Odpis dokumentu stwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego/tytułu profesora lub odpis dyplomu ukończenia studiów.
- 5. Autoreferat zawierający informacje o dorobku w zakresie działalności badawczej, doświadczeniu dydaktycznym i działalności organizacyjnej.
- 6. Wykaz publikacji.
- 7. Wykaz i opis staży naukowych
- 8. Oświadczenie o otrzymaniu informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3b) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3b1)
- 9. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3c) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3c1)
- 10. Oświadczenie Kandydata/Kandydatki, że w przypadku wygrania konkursu Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy* LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3d) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3d1)
Dodatkowe informacje dla kandydata
Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Wszelkich informacji na temat przebiegu konkursu udziela asystentka/asystent ds. kadr pod adresem poczty elektronicznej: paulina.stupinska@pwr.edu.pl.Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Za termin wpłynięcia dokumentów aplikacyjnych uznaje się godz.: 15:30 w dniu wskazanym w Informacji o konkursie. Uczelnia zastrzega, że konkurs może zostać nierozstrzygnięty.
Przed nawiązaniem stosunku pracy z osobą, która wygra konkurs, Politechnika Wrocławska dokona jej weryfikacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Dane niezbędne do tej weryfikacji (nr PESEL lub w przypadku jego braku nazwisko rodowe, imię ojca, imię matki, datę urodzenia) zostaną pozyskane wyłącznie od wyłonionej osoby i nie należy ich podawać na etapie składania aplikacji.
Weź udział w rekrutacji
Pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: Wydział Mechaniczno-Energetycznego Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław. Prosimy o umieszczenie na kopertach dopisku: „Konkurs na stanowisko asystent nr ref.: As/K78W09D08/10/2024"