Pełnomocnik rektora ds. rozwoju kierunku zarządzanie

Wyższa Szkoła Humanitas
  • Miejsce: Sosnowiec
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Dziedzina nauk społecznych

Opis stanowiska

Opis stanowiska: 

  • monitorowanie oraz analiza rynku studiów w dyscyplinie zarządzanie
    i dyscyplinach pokrewnych (takich jak np. zarządzanie bezpieczeństwem, psychologia biznesu etc.), zarówno w kraju, jak i za granicą – wskazywanie trendów edukacyjnych z tym związanych / studia I, II stopnia oraz studiów podyplomowych, MBA, EMBA /;  
  • inicjowanie kontaktów, budowanie relacji i koordynowanie współpracy pomiędzy podmiotami otoczenia społeczno-gospodarczego uczelni (przedsiębiorstwami, organizacjami i instytucjami) a uczelnią w zakresie odnoszącym się do studiów w dyscyplinie zarządzanie i dyscyplinach pokrewnych;  
  • organizacja staży, praktyk dydaktycznych i naukowych oraz wizyt studyjnych dla studentów i pracowników uczelni związanych ze studiami w dyscyplinie zarządzanie i dyscyplinach pokrewnych; 
  • reprezentacja uczelni w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości (i dyscyplinach pokrewnych) w kontaktach z mediami, partnerami biznesowymi i naukowymi (w tym uczelniami zagranicznymi); 
  • przygotowanie oraz koordynowanie procesów komercjalizacji oferty uczelni dla przedsiębiorstw w tym: warsztatów, seminariów, konferencji w dyscyplinie nauki o zarządzaniu (i pokrewnych), mających na celu wymianę doświadczeń pomiędzy środowiskiem społeczno – gospodarczym a uczelnią;  
  • przygotowanie oraz koordynowanie procesów komercjalizacji oferty uczelni w zakresie badań naukowych w przedsiębiorstwach;  
  • wpieranie  działań związanych z pozyskiwaniem przez uczelnię kadry dydaktycznej na rynku krajowym oraz zagranicznym w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i pokrewnych (w tym praktyków biznesu); 
  • zarządzanie projektami dydaktycznymi uczelni w zakresie studiów MBA i studiów podyplomowych w dyscyplinie zarządzania i pokrewnych, w tym opracowywanie programu studiów, pozyskiwanie kadry dydaktycznej, wspieranie procesów rekrutacji i promocji, prowadzenie analiz rynkowych na potrzeby kształtowania oferty dydaktycznej uczelni, nadzór nad przebiegiem procesu dydaktycznego; 
  • planowanie i koordynacja, we współpracy z działem promocji uczelni, przebiegu projektów rekrutacyjnych, informacyjnych i wizerunkowych służących promocji kierunku zarządzanie i kierunków pokrewnych, udział w organizacji (w aspekcie merytorycznym / programowym) imprez oraz wydarzeń (targi, prezentacje itp.), mających na celu propagowanie oferty studiów na kierunkach menedżerskich.

Podstawowe wymogi kompetencyjne:   

  • wykształcenie kierunkowe: Zarządzanie;
  • doświadczenie organizacyjne związane z pracą z zarządami i lub na poziomie zarządu organizacji;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
  • dorobek i/lub  zainteresowanie badawcze z dyscypliny nauki o zarządzaniu (pożądany udział w projektach badawczych);
  • umiejętność budowania relacji i podtrzymywania kontaktów biznesowych, w tym na rynku międzynarodowym;
  • pożądana znajomość specyfiki firm rodzinnych w kraju oraz Europie.  
     

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dużą samodzielność z możliwością wdrażania własnych pomysłów,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • wsparcie organizacyjne i niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę w uczelni o ugruntowanej pozycji na rynku edukacyjnym,
  • możliwość rozwoju naukowego.

Prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE  z 2016 Nr 119 poz. 1). Wiem, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i mam prawo jej wycofania oraz że moje dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.”