Opis stanowiska
Opis stanowiska:
- monitorowanie oraz analiza rynku studiów w dyscyplinie zarządzanie
i dyscyplinach pokrewnych (takich jak np. zarządzanie bezpieczeństwem, psychologia biznesu etc.), zarówno w kraju, jak i za granicą – wskazywanie trendów edukacyjnych z tym związanych / studia I, II stopnia oraz studiów podyplomowych, MBA, EMBA /; - inicjowanie kontaktów, budowanie relacji i koordynowanie współpracy pomiędzy podmiotami otoczenia społeczno-gospodarczego uczelni (przedsiębiorstwami, organizacjami i instytucjami) a uczelnią w zakresie odnoszącym się do studiów w dyscyplinie zarządzanie i dyscyplinach pokrewnych;
- organizacja staży, praktyk dydaktycznych i naukowych oraz wizyt studyjnych dla studentów i pracowników uczelni związanych ze studiami w dyscyplinie zarządzanie i dyscyplinach pokrewnych;
- reprezentacja uczelni w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości (i dyscyplinach pokrewnych) w kontaktach z mediami, partnerami biznesowymi i naukowymi (w tym uczelniami zagranicznymi);
- przygotowanie oraz koordynowanie procesów komercjalizacji oferty uczelni dla przedsiębiorstw w tym: warsztatów, seminariów, konferencji w dyscyplinie nauki o zarządzaniu (i pokrewnych), mających na celu wymianę doświadczeń pomiędzy środowiskiem społeczno – gospodarczym a uczelnią;
- przygotowanie oraz koordynowanie procesów komercjalizacji oferty uczelni w zakresie badań naukowych w przedsiębiorstwach;
- wpieranie działań związanych z pozyskiwaniem przez uczelnię kadry dydaktycznej na rynku krajowym oraz zagranicznym w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i pokrewnych (w tym praktyków biznesu);
- zarządzanie projektami dydaktycznymi uczelni w zakresie studiów MBA i studiów podyplomowych w dyscyplinie zarządzania i pokrewnych, w tym opracowywanie programu studiów, pozyskiwanie kadry dydaktycznej, wspieranie procesów rekrutacji i promocji, prowadzenie analiz rynkowych na potrzeby kształtowania oferty dydaktycznej uczelni, nadzór nad przebiegiem procesu dydaktycznego;
- planowanie i koordynacja, we współpracy z działem promocji uczelni, przebiegu projektów rekrutacyjnych, informacyjnych i wizerunkowych służących promocji kierunku zarządzanie i kierunków pokrewnych, udział w organizacji (w aspekcie merytorycznym / programowym) imprez oraz wydarzeń (targi, prezentacje itp.), mających na celu propagowanie oferty studiów na kierunkach menedżerskich.
Podstawowe wymogi kompetencyjne:
- wykształcenie kierunkowe: Zarządzanie;
- doświadczenie organizacyjne związane z pracą z zarządami i lub na poziomie zarządu organizacji;
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
- dorobek i/lub zainteresowanie badawcze z dyscypliny nauki o zarządzaniu (pożądany udział w projektach badawczych);
- umiejętność budowania relacji i podtrzymywania kontaktów biznesowych, w tym na rynku międzynarodowym;
- pożądana znajomość specyfiki firm rodzinnych w kraju oraz Europie.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dużą samodzielność z możliwością wdrażania własnych pomysłów,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- wsparcie organizacyjne i niezbędne narzędzia pracy,
- pracę w uczelni o ugruntowanej pozycji na rynku edukacyjnym,
- możliwość rozwoju naukowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE z 2016 Nr 119 poz. 1). Wiem, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i mam prawo jej wycofania oraz że moje dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.”