Opis stanowiska
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) oraz następujące kryteria kwalifikacyjne:
– tytuł magistra
– stopień doktora nauk społecznych
– obszar badań naukowych wpisujący się łącznie w zrównoważony rozwój, zachowania konsumenckie i projektowanie doświadczeń klientów
– udokumentowany dorobek naukowy:
o publikacje w recenzowanych wydawnictwach i czasopismach (ze szczególnym uwzględnieniem publikowanych w bazach Web of Science czy Scopus), należy dołączyć kopie trzech wybranych publikacji
o czynny udział w międzynarodowych konferencjach naukowych
o udział w realizacji projektów naukowych
– biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie; rozmowa rekrutacyjna w trybie telekonferencji z wybranymi kandydatami zostanie przeprowadzona w całości w tym języku w połowie grudnia 2021).