Opis stanowiska
Rektor Uniwersytetu Przyrodniczego
ogłasza konkurs otwarty
na stanowisko adiunkta typu post-doc
w grupie pracowników badawczych
w Katedrze Biogospodarki Stosowanej
w projekcie pn.
„Badania nad mikrobiologicznym mechanizmem zwiększania produkcji biometanu z bioodpadów przez typowe materiały węglowe”
Projekt finansowany przez Narodowe Centrum Nauki
w ramach konkursu „OPUS 22” realizowany w ramach umowy grantowej nr UMO-2021/43/B/ST8/01924
Opis zadań na stanowisku:
- realizacja zadań związanych z projektem przydzielonych przez Kierownika Projektu, w tym między innymi:
- produkcja roztworu glukozy i odpadów spożywczych oraz charakterystyka ich właściwości;
- produkcja innoculum;
- badania produkcji biometanu, charakterystyka pofermentu;
- analiza SEM-EDX materiałów węglowych;
- konfokalna mikroskopia laserowa;
- oznaczanie potencjału zeta;
- analiza statystyczna, zbieranie, analiza i walidacja danych;
- uczestnictwo w prowadzonych aktualnie badaniach realizowanych w Katedrze Biogospodarki Stosowanej;
- udział w pisaniu publikacji do czasopism wysoko punktowanych z IF znajdujących się na liście MNiSW;
aktywny udział merytoryczny w przygotowywaniu i składaniu wniosków o finansowanie badań naukowych w ramach otwartych konkursów krajowych i zagranicznych.
Wymagania wobec kandydata:
- posiada stopień doktora w dyscyplinie inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, lub w naukach chemicznych, lub naukach biologicznych, lub w naukach pokrewnych;
- posiada umiejętności w zakresie badań obejmujących: charakterystykę właściwości odpadów, biotechnologii, genetyce molekularnej, chemii analitycznej, biosorpcji, bioakumulacji, mikrobiologii przemysłowej, biotransformacji materii organicznej, produkcji biocharu lub hydrocharu i ich zastosowaniu;
- ma doświadczenie w zbieraniu i analizie danych;
- posiada minimum 2 publikacje naukowe w czasopismach z IF;
- wykazuje się dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie– poziom B2;
Oferujemy:
- umowa o pracę początkowo na maksymalnie 3 lata;
- wynagrodzenie miesięczne 10 000 zł brutto (podwójne brutto);
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy, pracę w zespole posiadającym dobre zaplecze doświadczalne i realizującym interesujące i nowoczesne tematy badawcze pozwalające na poszerzanie oraz podnoszenie kompetencji zawodowych oraz kontakty międzynarodowe;
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie wypoczynku, dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowanie zajęć sportowych itp.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV i list motywacyjny;
- wykaz publikacji (dokument);
- skan dyplomu potwierdzający posiadane wykształcenie.
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl w terminie do dnia 04.01.2023 roku z dopiskiem w tytule maila: „adiunkt POST DOC w KBS„.
1. Dokumenty powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
- klauzulę ws. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego.
2. Zawarcie informacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
- podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
- przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
3. Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
4. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki.
5. W procesie rekrutacji na stanowiska naukowe Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszcza odstępstwo od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.