Rektor Uniwersytetu Przyrodniczego
ogłasza konkurs otwarty
na stanowisko adiunkta typu POST-DOC
w grupie pracowników badawczych
w Katedrze Biogospodarki Stosowanej
w projekcie pn.
„Badania nad mikrobiologicznym mechanizmem zwiększania produkcji biometanu z bioodpadów przez typowe materiały węglowe”
Projekt finansowany przez Narodowe Centrum Nauki
w ramach konkursu „OPUS 22” realizowany w ramach umowy grantowej nr UMO-2021/43/B/ST8/01924
Opis zadań na stanowisku:
- realizacja zadań związanych z projektem zleconych przez Kierownika Projektu, w tym:
- produkcja materiałów węglowych oraz charakterystyka ich składu;
- produkcja inokulum;
- badania nad produkcją biometanu, charakterystyka pofermentu;
- analiza SEM-EDX materiałów węglowych;
- konfokalna mikroskopia laserowa;
- oznaczenie potencjału zeta;
- analiza statystyczna, gromadzenie danych, analiza i walidacja;
- udział w prowadzeniu badań nad biogospodarkami stosowanymi;
- udział w pisaniu publikacji do wysoko punktowanych czasopism IF znajdujących się na liście Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
- aktywny udział merytoryczny w przygotowaniu i składaniu wniosków o finansowanie badań w ramach otwartych konkursów krajowych i międzynarodowych.
Wymagania wobec kandydata:
- ma stopień doktora wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii środowiska, górnictwa i energetyki lub nauk o środowisku lub nauk chemicznych lub biologicznych lub nauk pokrewnych;
- ma doświadczenie w charakteryzowaniu: właściwości odpadów, biotechnologii, genetyki molekularnej, chemii analitycznej, biosorpcji, bioakumulacji, postępowania z mikrobiologią, biotransformacji materii organicznej, produkcji biowęgla lub hydrowęgla i ich miejsca;
- ma doświadczenie w zbieraniu i gromadzeniu informacji (zbieranie danych, analiza danych);
- posiada co najmniej 2 publikacje naukowe w czasopismach IF;
- zna język angielski na poziomie min. B2.
Oferujemy:
- umowa o pracę na pełny etat na maksymalnie 3 lata;
- wynagrodzenie miesięczne 10 000 zł brutto brutto (podwójne brutto);
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjną pracę naukową/dydaktyczną, pracę w wykwalifikowanym zespole oraz realizacja ciekawych i nowoczesnych tematów badawczych w zakresie tematyki pracy i podnoszenia kwalifikacji oraz nawiązywanie kontaktów międzynarodowych;
- atrakcyjny pakiet świadczeń: dofinansowanie wypoczynku, dodatkowe roczne wyjaśnienie, dofinansowanie zajęć itp.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV i list motywacyjny;
- wykaz publikacji (dokument);
- skan dyplomu potwierdzający posiadane wykształcenie.
1. Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl w terminie do dnia 06.04.2023 roku z dopiskiem w tytule maila: „adiunkt POST DOC w KBS”.
2. Dokumenty powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
3. Zawarcie informacji:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
- podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego.
- Przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
4. Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
5. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki.
6. Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na hr@upwr.edu.pl