Wykładowca

Instytut Nauk Medycznych
Uniwersytet Zielonogórski
  • Miejsce: Zielona Góra
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu
  • nauki medyczne

Opis stanowiska

Poszukujemy pracownika na stanowisko wykładowcy w Instytucie Nauk Medycznych w Uniwersytecie Zielonogórskim.

Kandydaci powinni złożyć w sekretariacie Instytutu Nauk Medycznych następujące dokumenty:
Podanie do JM Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Życiorys i kwestionariusz osobowy.
Kopię dyplomu ukończenia studiów.
Kserokopie dokumentów potwierdzających uzyskanie w/w specjalizacji.
Informacja o aktywności dydaktycznej i doświadczeniu klinicznym oraz znajomości języka angielskiego.

Termin składania zgłoszeń upływa: 25.07.2023 r.
Dokumenty należy składać na adres :
Instytut Nauk Medycznych UZ; ul. Zyty 28, 65-046 Zielona Góra

Nasze wymagania

  • ukończone studia na kierunku lekarskim
  • tytuł specjalisty w dziedzinie medycyny paliatywnej
  • przynajmniej 3letnie doświadczenie dydaktyczne i przynajmniej 10letnie doświadczenie kliniczne w dziedzinie medycyny paliatywnej
  • przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z programami i planami studiów oraz programami kształcenia w szkole doktorskiej, w szczególności wykładów, seminariów, ćwiczeń, ćwiczeń terenowych i plenerowych, konwersatoriów, zajęć praktycznych, zajęć laboratoryjnych, zajęć projektowych lub artystycznych, lektoratów, zajęć sportowych, zajęć prowadzonych w formie zdalnego nauczania, zajęć w języku obcym, zajęć na studiach doktoranckich i w szkołach
  • realizacja pensum dydaktycznego oraz inne prace związane z procesem dydaktycznym, kształceniem i wychowywaniem studentów
  • opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów
  • doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się (z uwzględnieniem uwag pohospitacyjnych i opinii wyrażonych w ankietach studenckich oceny prowadzącego zajęcia, badania nakładu pracy studenta i wytycznych przedstawionych przez Zespół ds. Doskonalenia Jakości Kształcenia
  • troska o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia
  • gromadzenie i przechowywanie zgodnie z procedurą, dokumentacji potwierdzającej uzyskanie przez studentów założonych w programie studiów efektów uczenia się
  • przeprowadzanie zaliczeń i egzaminów
  • pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) zgodnie z planem przedstawionym na początku semestru
  • rzekazywanie studentom na pierwszych zajęciach z prowadzonego przedmiotu informacji dot. celu i problematyki zajęć, literatury podstawowej i uzupełniającej, zasad oceny i weryfikacji efektów uczenia się, sposobu zaliczania przedmiotu i ustalenia oceny końcowej (treść do ustalenia – musi być spójna z regulaminem studiów)
  • przygotowywanie pomocy dydaktycznych, w tym podręczników akademickich, skryptów, prezentacji multimedialnych i innych materiałów na potrzeby prowadzenia zajęć dydaktycznych
  • monitorowanie zasobów bibliotecznych w zakresie dostępności literatury zalecanej w ramach prowadzonego przedmiotu; 12) udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków lub specjalności; 13) inne czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania procesu dydaktycznego; 14) przestrzeganie porządku pracy (punktualność, pełne wykorzystanie czasu zajęć i konsultacji, właściwe prowadzenie dokumentacji dydaktycznej, również w formie elektronicznej) ; 15) przedstawienie kierownikowi jednostki proponowanej problematyki prac dyplomowych; 16) prowadzenie opieki promotorskiej nad przygotowywaniem przez studentów pracy dyplomowych, w tym sprawdzenie pracy dyplomowej przed egzaminem dyplomowym z wykorzystaniem systemu antyplagiatowego; 17) pełnienie roli opiekuna roku; 18) sprawdzanie i recenzowanie prac dyplomowych oraz udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe oraz w komisjach egzaminów doktorskich uczestników studiów doktoranckich; 19) opieka nad studentami kierunku studiów danego cyklu kształcenia; 20) kierowanie studenckimi praktykami zawodowymi lub sprawowanie opieki nad tymi praktykami; 21) opieka nad kołami naukowymi; 22) udział w hospitacji zajęć dydaktycznych; 23) opieka nad studentem w ramach wymiany międzynarodowej. 2. Obowiązki organizacyjne i inne: 1) udział w organach i ciałach kolegialnych, do których pracownik został wybrany lub powołany; 2) udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów; 3) udział w konferencjach i seminariach związanych z wykonywaną pracą, udział w szkoleniach służących podnoszeniu swoich umiejętności dydaktycznych i naukowych, organizacja i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu; 4) udział w innych pracach i wdrażanych programach związanych z rozwojem poziomu dydaktycznego Uczelni wskazanych przez władze jednostki organizacyjnej; 5) udział w pracach komisji przeprowadzających rekrutację na studia; 6) udział w pracach związanych z potwierdzaniem efektów uczenia się; 7) działalność na rzecz promocji jednostki organizacyjnej; 8) nawiązywanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych o profilu zbliżonym z dyscyplinami naukowymi reprezentowanymi przez pracowników; 9) znajomość przepisów powszechnie obowiązujących i wewnętrznych w sprawach należących do zakresu obowiązków pracownika, w szczególności Statutu UZ, Regulaminu pracy i Regulaminu wynagradzania; 10) dbanie o mienie Uczelni oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone pracownikowi mienie; 11) przestrzeganie obowiązujących w Uczelni przepisów z zakresu BHP oraz ochrony przeciwpożarowej; 12) przestrzeganie tajemnicy służbowej w czasie trwania stosunku pracy, jak i po jego ustaniu; 13) zachowanie tajemnicy informacji dotyczących danych osobowych pracowników i studentów, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
  • dbanie o wizerunek i dobre imię Uczelni
  • wykonywanie poleceń służbowych wydawanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z pracą zawodową i zadaniami służbowymi; )
  • stałe podnoszenie kompetencji zawodowych

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Podanie do JM Rektora UZ
  • Życiorys i kwestionariusz osobowy
  • Kopia dyplomu ukończenia studiów
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających uzyskanie specjalizacji
  • Informacja o aktywności dydaktycznej i doświadczeniu klinicznym
  • Oświadczenie o znajomości języka angielskiego , potwierdzone dokumentami