Adiunkt stanowisko badawczo-dydaktyczne

Wydział Ekonomiczny
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Miejsce: Lublin
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk społecznych
  • nauki o zarządzaniu i jakości

Opis stanowiska

stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości
na Wydziale Ekonomicznym UMCS

Nasze wymagania

  • posiadanie stopnia naukowego doktora w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości lub pokrewnej;
  • posiadanie znaczącego dorobku naukowego;
  • posiadanie dorobku naukowego po uzyskaniu stopnia doktora;
  • doświadczenie dydaktyczne i organizacyjne oraz legitymowanie się czynnym udziałem w życiu naukowym;
  • praktyczna znajomość programów komputerowych przydatnych w analizie danych oraz w opracowywaniu materiałów dydaktycznych, w szczególności dotyczy to znajomości podstaw programów: SPSS, Python, R;
  • biegła znajomość (w mowie i piśmie) języka polskiego i angielskiego;
  • umiejętności analityczne;
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu;
  • zainteresowania naukowe związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych w zarządzaniu.

Zakres obowiązków

  • w zakresie działalności badawczej: prowadzenie i uczestniczenie w badaniach naukowych lub pracach zgodnie z zasadami etyki pracownika naukowego; pozyskiwanie środków na badania naukowe, prace rozwojowe lub działalność artystyczną, w szczególności poprzez aplikowanie w konkursach i współpracę z podmiotami gospodarczymi; rozpowszechnianie wyników badań naukowych i prac rozwojowych poprzez ich publikowanie; aktywne uczestnictwo w konferencjach i seminariach naukowych; podejmowanie działań mających na celu rozwój zawodowy.
  • w zakresie działalności dydaktycznej: rzetelne prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach stosunku pracy, w wymiarze rocznym określonym dla danego stanowiska.

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony od dnia 1 października 2024 r. do dnia 30 września 2025 r., w podstawowym miejscu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • podanie skierowane do JM Rektora UMCS;
  • dokument potwierdzający uzyskanie stopnia naukowego doktora;
  • kwestionariusz osobowy oraz życiorys albo CV;
  • wykaz publikacji i osiągnięć naukowych;
  • wykaz osiągnięć dydaktycznych i organizacyjnych;
  • oświadczenie o spełnieniu wymogów, zgodnie z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 ze zm.);
  • oświadczenie kandydata, że UMCS będzie podstawowym miejscem pracy;
  • oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);
  • referencje, opinia o predyspozycjach do pracy badawczej i dydaktycznej.

Załączniki

Weź udział w rekrutacji

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Wydział Ekonomiczny /pok. 313/
    Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin
    w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko adiunkta w Katedrze Marketingu”